PROMOVARE ONLINE O campanie de promovare a României pe Internet, intitulată „273 de locuri pe care trebuie să le vezi, înainte să pleci din România”, conţine mai multe fotografii cu oameni şi peisaje din Argeş, cap de afiş fiind un ţăran autentic, Moş Viciu din Dâmbovicioara. În primele trei fotografii din cele 273 pe care oficialii români au decis să le folosească pentru promovarea imaginii ţării, sub deviza „locuri pe care trebuie să le vezi, înainte să pleci din România”, se află o poză surprinsă la intrarea în peştera Dâmbovicioara. Un bătrânel, moş Viciu, vinde caşcaval şi brânză de
burduf, dulceaţă din nuci verzi, sirop de cătină, frăguţe şi muguri de brad, totul făcut în casă. Fotografia lui nea Viciu a primit deja 1.187 de voturi şi zeci de comentarii, cum ar fi: „Produsele respective nu au nevoie de nicio convingere să le cumpărăm – ele sunt foarte gustoase oricum!!”, „Super! Reprezintă o parte din „aurul” acestei ţări: bunătăţi, simplitate, înţelepciune…”. „Frumoasă poză! Moşulică este unul din oamenii graţie căruia încă mai avem colţuri de natură neatinse prea mult. A luat doar cât i-a trebuit, astfel încât să ne lase şi nouă, celor care am venit după el…”
Corbii de Piatră, Vârful Negoiu sau Mausoleul de la Mateiaş, printre imaginile selectate să promoveze România
Într-o altă fotografie este prezentată Mănăstirea Corbii de Piatră, situată în satul Jgheaburi, comuna Corbi. Mănăstirea, o adevărată minunăţie situată într-un decor încântător, este un ansamblu (parţial) rupestru din secolul XIV, reînfiinţat în anul 1512, în perioada domnitorului Neagoe Basarab. Printre cele 273 de imagini din Argeş au mai fost selectate peisaje montane, precum Vârful Negoiu, culoarul muntos Rucăr-Bran, celebra „Vale a lui Stan”, situată în apropierea barajului Vidraru, Cetatea Poienari, Barajul Vidraru, Mausoleul Eroilor de la Mateiaş şi, bineînţeles, Mănăstirea de la Curtea de Argeş. Practic, din cele peste 200 de fotografii, circa 20% sunt cu imagini din Argeş, un lucru care spune destul de mult despre potenţialul judeţului nostru, care, din păcate, nu a fost promovat la adevărata sa valoare.