Pentru evitarea situatiile neplacute in care cetatenii sunt indusi in eroare de persoane neautorizate ce se prezinta ca fiind reprezentanti ai distribuitorului sau al prestatorului extern care se ocupa de verificarea/ citirea/ inlocuirea contoarelor aveti la dispozitie cateva indicii.

Cand esti vizitat de un reprezentant CEZ sau ADREM Invest?
Clientii nostri pot primi vizita unui reprezentant CEZ sau ADREM Invest in urmatoarele cazuri:
– Pentru citirea sau verificarea contoarelor de electricitate, activitate ce se desfasoara o data la 3 luni pentru consumatorii casnici din zona urbana si din 6 in 6 luni pentru consumatorii casnici din zona rurala, in zilele lucratoare ale saptamanii;
– Pentru deconectarea/ reconectarea la reteaua de energie electrica. Atat deconectarea cat si reconectarea la reteaua de energie electrica se face cu notificarea prealabila a clientului in cauza, notificare scrisa in cazul deconectarii.

Cum se desfasoara vizita unui reprezentant CEZ sau ADREM Invest?
Orice angajat al Grupului CEZ in Romania sau ADREM Invest:
– Anunta vizita efectuata in interes de serviciu;
– Prezinta legitimatia de serviciu pentru a demonstra ca este o persoana abilitata pentru efectuarea unei sarcini de serviciu, mandatata de una dintre companiile Grupului CEZ in Romania;
– Poarta o uniforma cu inscrisurile companiei la care lucreaza
– salopeta si jacheta gri cu portocaliu, cu insemnele CEZ Distributie, precum logo-ul imprimat vizibil pe uniforma;
– salopeta si jacheta rosu cu albastru, cu insemnele Adrem Invest, precum logo-ul imprimat vizibil pe uniforma;
– Prezinta clar numele, prenumele si functia;
– Intra in locul de cosum in vederea desfasurarii sarcinii de serviciu doar cu aprobarea proprietarului;
– Mentioneaza motivul vizitei sale si familiarizeaza clientul cu procedura pe care urmeaza sa o puna in practica;
– Explica clientului obligatiile ce-i revin, daca este cazul;
– Indruma clientul catre Info Linia CEZ sau Centrele de Relatii cu Clientii pentru solutionarea solicitarilor de alta natura decat cele care impun motivul vizitei.

Care sunt diferentele intre reprezentantii CEZ sau ADREM invest legitimi si persoanele neautorizate care pot trezi suspiciuni?
Reprezentantii CEZ sau cei ai prestatorului de serviciii ADREM Invest, NU cer bani care ar reprezenta contravaloarea serviciilor prestate.
Totodata, acestia NU incaseaza contravaloarea facturii de energie electrica sau a taxelor de deconectare sau reconectare si nici NU restituie sume de bani in numele vreuneia dintre companii.
Persoanele neautorizate care pretind ca reprezinta compania de distributie a energiei electrice nu prezinta o legitimatie de serviciu, nu isi prezinta numele si functia, nu detaliaza procedura care urmeaza a fi pusa in practica si solicita bani pentru serviciile ce urmeaza a fi prestate.
Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing CEZ Romania

Comments

comments