Asociaţia Internaţională de Advertising a comunicat că susţine puncţul de vedere al Biroului Român de Audit privind acordarea de ajutor de stat în mod egal, atât pentru mass-media audiovizuală, cât şi pentru presa scrisă şi online.

IAA România precizează că acest tip de stimulare trebuie aplicată tuturor operatorilor care produc şi difuzează emisiuni informative, culturale şi educative, indiferent de modul în care acestea ajung la public.

„IAA România susţine punctul de vedere al BRAT cu privire la acordarea de ajutor de stat operatorilor economici din domeniul audiovizual care produc şi difuzează emisiuni informative, culturale şi educative, de interes public în mod egal, indiferent de modul în care publicul se informează. Înţelegând obiectivul Guvernului de a stimula operatorii economici ce sprijină interesul public în domeniul informării şi culturii, IAA România apreciază că o iniţiativă de genul OUG din 10 iunie 2015 poate fi benefică atât timp cât ea este aplicată în mod egal tuturor operatorilor care produc acest tip de conţinut, indiferent de modul în care acesta ajunge la cetăţean”, se precizează în comunicatul transmis de Asociaţia Internaţională de Advertising.

Biroul Român de Audit Transmedia a precizat la începutul acestei săptămâni că apreciază intenţia Guvernului de a oferi ajutor de stat operatorilor economici din domeniul audiovizual care produc şi difuzează emisiuni informative, culturale şi educative, însă a precizat că o astfel de măsură este benefică şi utilă şi în domeniul presei scrise şi al mediului online.

Guvernul a aprobat săptămâna trecută printr-o Ordonanţă de Urgenţă, unele măsuri pentru susţinerea operatorilor economici din domeniul audiovizual care produc şi difuzează emisiuni cu specific de informare, educare şi cultural de interes public. Astfel, producţia şi difuzarea de emisiuni de interes public vor fi susţinute printr-o schemă de ajutor de stat în valoare de 15 milioane de euro.

Comments

comments