Zăpada şi temperaturile extreme i-au determinat pe cei mai importanţi operatori de telefonie mobilă din România să facă gesturi neaşteptate de mărinimie. Orange, Vodafone şi Cosmote au anunţat, săptămâna trecută, prelungiri ale termenului de plată al facturilor cu şapte zile pentru clienţii din Argeş şi din alte 18 judeţe afectate de vremea rea. În Argeş, de această măsură au beneficiat peste 350.000 de argeşeni care au abonamente la cei trei giganţi ai telefoniei mobile.
Orange a plusat şi, pe lângă măsura de mai sus, a anunţat că le va oferi clienţilor din 20 de judeţe afectate minute valabile timp de o săptămână şi 1.000 de telefoane mobile dotate cu cartele PrePay. 50 dintre aceste telefoane au ajuns în Argeş. „Clienţii PrePay din cele 20 de judeţe afectate au primit 200 de minute în reţea şi 10 minute în afara reţelei, valabile timp de o săptămână, pentru a putea comunica cu familia sau cu prietenii, în cazul în care creditul lor s-a epuizat. De asemenea, abonaţii, persoane fizice şi juridice, din judeţele respective beneficiază de o amânare a termenului de plată de 7 zile pentru facturile Orange”, se arată în comunicatul operatorului.
Cosmote a fost, la jumătatea săptămânii trecute, ultima companie care a anunţat că a luat măsura de a prelungi cu şapte zile termenul de plată a facturilor pentru abonaţii din zonele afectate de zăpadă şi condiţii de vreme severe: „Cosmote România va extinde cu şapte zile termenul de plată al abonaţilor din zonele afectate de zăpadă şi condiţii de vreme severe. Extinderea de şapte zile se va adauga celor 17 zile ce reprezintă termenul de plată standard (cel mai extins termen de pe piaţă). Astfel, pentru facturile scadente în luna februarie, termenul de plată va fi de 24 de zile”, au comunicat oficialii Cosmote România.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI