Şeful OCPI Argeş, Valentin Olteanu, şi peste 20 de primari au discutat cu preşedintele – director general al ANCPI despre cadastrarea pe fonduri europene

Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (ANCPI) a organizat, vineri, 25 noiembrie, prima din cele 28 de întâlniri de lucru desfăşurate online, în cadrul proiectului „Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România”.

Tema principală a workshop-ului a fost identificarea soluţiilor pentru problemele cu care se confruntă părţile implicate în procesul de înregistrare sistematică a proprietăţilor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară.

La sesiunea de lucru au participat Hajnalka Ildiko VIG, preşedinte – director general al ANCPI, preşedintele Asociaţiei Comunelor din România, Emil Drăghici, primarii din peste 20 de comune din judeţul Argeş, care beneficiază de fonduri europene pentru cadastrarea integrală, notari publici, persoane fizice şi juridice autorizate să execute lucrări de specialitate în domeniul cadastrului, reprezentanţi ai organizaţiilor profesionale, ai ANCPI şi ai Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Argeş. Întâlnirea a fost moderată de Ileana SPIROIU, manager de proiect al Proiectului major „Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România”.

“Am identificat soluții și am clarificat problemele cu care se confruntă primăriile din județul Argeş care beneficiază de fonduri europene, prin Programul Operațional Regional pentru înregistrare sistematică a proprietăților în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară, în prima sesiune din cele 28 de workshop-uri dedicate.
Este prima dată când #ANCPI organizează sesiuni de lucru de o asemenea anvergură, cu participarea tuturor celor implicați în proiect.
Împreună cu primarii din peste 20 de comune, reprezentanții OCPI Argeş, notari, prestatori, reprezentanți ai Asociației Comunelor din România (#ACoR) și ai organizațiilor profesionale am discutat despre modul în care fiecare trebuie să se implice pentru finalizarea cu succes și în timp util a procesului de înregistrare sistematică a proprietăților”,
a afirmat Hajnalka Ildiko VIG, preşedinte-director general al ANCPI în deschiderea primei sesiuni de lucru.

Alături de Valentin Olteanu, directorul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Argeş, la sesiunea de lucru online au mai participat primari din comunele: Lerești, Rucăr, Sălătrucu, Dragoslavele, Dâmbovicioara, Valea Mare Pravăț, Stoenești, Merișani, Șuici, Bascov, Budeasa, Băiculești, Tigveni, Cepari, Buzoești, Bradu, Suseni, Boteni, Micești, Davidești, Hârtiești, Mioarele, Oarja,Leordeni şi Vultureşti.

„Trebuie să fim conștienți că realizarea cadastrului sistematic este un proces complex, iar finalizarea cu succes și în timp util presupune implicarea fiecăruia dintre noi. De aceea, este esențial să clarificăm pe parcursul acestor workshop-uri problemele, nelămuririle, întrebările pe care le avem. Am certitudinea că aceste sesiuni de lucru vor fi utile pentru toți participanții”, a mai afirmat Hajnalka Ildiko VIG, președinte-director general al ANCPI.

Mai multe informaţii despre proiectul „Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România” puteţi găsi accesând www.ancpi.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here