Primarul din Câmpulung a tocat 3 miliarde de lei ca să atragă 400 de turişti

944 views

DEZMĂŢ PE BANI EUROPENI Primăria din Câmpulung a cheltuit în acest an peste 3 miliarde de lei pe materiale de promovare, rezultatul fiind…doar 400 de turişti în plus faţă de 2010.
Cu o floare nu se face primăvară, la fel cum nici cu 3 miliarde de lei din fonduri europene – dacă sunt cheltuiţi aiurea-n tramvai pe materiale publicitare fără nicio logică – nu revigorezi din temelii oraşul Câmpulung, pe vremuri un loc înfloritor.

Asta nu a înţeles primarul din Câmpulung, Călin Andrei, care a dat pe mâna unei firme private un sac de bani de la Uniunea Europeană, iar aceasta cică i-a băgat în mii de fluturaşi, afişe, pliante, mape de prezentare, broşuri, baloane şi ecusoane…
Toate aceste cheltuieli inutile au fost făcute în cadrul proiectului european „Promovarea activităţilor de marketing şi a produselor specifice Municipiului Câmpulung Muscel, judeţul Argeş”. Un proiect aşa cum sunt zeci şi zeci în oraşele şi comunele din Argeş şi nu numai, menit să toace fără rost bani de la U.E., fără rezultate eficiente.
În loc să fie preocupat să cheltuie cât mai „bine” şi până la ultimul leu miliardele pe bannere şi alţi… fluturaşi, primarul Călin Andrei ar fi făcut mai bine să se gândească şi la proiecte europene pentru crearea de locuri de muncă, pentru refacerea centrului oraşului ori pentru atragerea de investiţii. Rezultatul proiectului de 3 miliarde de lei? Aproape…400 de turişti în plus faţă de 2010. Ca să nu mai vorbim de portalul turistic al oraşului (www.campulung-muscel.ro), portal pe care s-au cheltuit bani grei din fonduri europene, portal banal şi ale cărui versiuni în franceză, engleză şi spaniolă pur şi simplu nu funcţionează. O bătaie de joc la adresa câmpulungenilor, dar şi a U.E. şi a cetăţenilor străini care ar dori să afle informaţii în franceză, engleză sau spaniolă despre Câmpulung Muscel. Tot pe bani europeni s-au publicat…două anunţuri de presă în mass-media locale, s-au realizat… două comunicate de presă şi… două conferinţe de presă. De râsul… Vestului. Probabil că primarul Călin Andrei ţine mai mult la atragerea de fonduri europene pentru proiecte stupide decât la revigorarea zonei. Oare ce părere au câmpulungenii despre miliardele cheltuite aiurea pe pliante, afişe şi balonaşe?

 

Comments

comments

DISTRIBUIȚI