VEHICUL DE FAMILIE Numele – Lodgy – care aminteşte de englezescul „lodge”, este o trimitere directă la trăsătura sa esenţială: capacitatea de a găzdui o întreagă familie şi bagajele sale. Una dintre cele mai aşteptate maşini la nivel internaţional, Dacia Lodgy se va lansa oficial peste doar două luni, cu ocazia celei de-a 82-a ediţii a Salonului Auto de la Geneva, ce se va desfăşura între 8 şi 18 martie. Noul model Lodgy este un vehicul de familie, disponibil în variantă cu 5 şi 7 locuri.

Producţia monovolumului Lodgy va demara în serie în primăvara aceasta la Tanger, în Maroc, utilizându-se colecţii CKD (Complete Knocked Down – maşini complet dezasamblate) exportate din România. Astfel, cel de-al şaptelea model din gama Dacia este primul model al constructorului care va fi fabricat exclusiv într-o altă ţară. Renault a investit în linia de producţie de la Tanger nu mai puţin de un miliard de euro. Conform presei marocane, care citează surse din cadrul Renault, în acest an vor fi fabricate 90.000 de Lodgy în Maroc. În concordanţă cu spiritul mărcii Dacia, Lodgy este un model foarte spaţios, cu prestaţii inedite, adaptate aşteptărilor clienţilor. Familiile aflate în căutarea unui vehicul polivalent la un preţ accesibil îşi vor putea cumpăra noul model cu o garanţie de 3 ani. Rămânând fidelă atributelor mărcii, Lodgy oferă un plus de confort şi funcţionalitate prin noile echipamente care vor fi disponibile în premieră pentru Dacia. Designul său sugerează un spaţiu interior remarcabil până la al 3-lea rând de scaune. Cu o lungime de 4,5 metri, Dacia Lodgy oferă un volum considerabil al portbagajului, inclusiv în varianta cu 7 locuri.

Peste 1,3 milioane de Dacii vândute la export în aproape şapte ani

Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit, în 8 ani, un actor de notorietate pe piaţa auto europeană. Din iunie 2004 şi până la sfârşitul lui noiembrie 2011, la export au fost trimise peste 1,3 milioane de Dacii. După cum ne-a precizat Roxana Evanghelie, responsabil Comunicare Dacia, în primele 11 luni din 2011, Dacia a vândut pe pieţele externe 286.091 de unităţi, în uşoară creştere faţă de cele 284.874 de unităţi vândute în aceeaşi perioadă a anului trecut. Aproximativ 70% din volumele de vânzări s-au realizat în ţările europene. În ceea ce priveşte topul ţărilor la export pe primele 11 luni din 2011, acesta este următorul: Franţa (86.371 de unităţi), Germania (40.271), Italia (24.907), Maroc (20.577) şi Algeria (18.216). 2012 vine şi cu alte veşti bune pentru Dacia. Anul trecut, Duster a fost cel mai bine vândut SUV în Spania şi Franţa. Cât despre mult aşteptata lansare a Dacia pe piaţa britanică, aceasta este aşteptată pentru începutul anului 2013, modelele care vor fi comercializate pentru început acolo fiind Duster şi Sandero.

 

Comments

comments

DISTRIBUIȚI