Pentru a aduce un plus de confort clientilor sai, CEZ Vanzare aminteste despre posibilitatea de a se solicita transmiterea corespondentei la o singura adresa, aferenta tuturor locurilor de consum unde clientul este titularul contractului de furnizare a energiei electrice.

Corespondenta cu furnizorul de energie electrica poate fi transmisa, la solicitarea clientului, la adresa comunicata de acesta, care poate fi diferita de adresa locului de consum, de adresa de domiciliu sau adresa sediului social, cu mentiunea ca aceasta trebuie sa fie pe teritoriul Romaniei.

Vizand stabilirea unui parteneriat eficient si durabil cu clientii sai, CEZ Vanzare ofera gratuit posibilitatea de a se solicita schimbarea adresei de corespondenta de catre titularul contractului de furnizare a energiei electrice, prin unul din urmatoarele canale de comunicare:

1. telefonic, la numarul de telefon 0251 929, disponibil zilnic intre orele 08:00-20:00;

2. prin email, la adresa cez_crc@cez.ro,

3. prin servicii de corespondenta, la adresa: CEZ Romania SA, localitatea Targu Jiu, strada Bulevardul Republicii, numarul 17, judetul Gorj, cod postal 210152;

4. prin fax, la numerele: 0248524834/0248524832;

5. direct la cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii CEZ.

Pentru a eficientiza procesul de comunicare, recomandam clientilor CEZ Vanzare sa se asigure ca datele de contact gestionate de furnizorul de energie electrica sunt actualizate in permanenta si sa comunice acestuia de fiecare data cand intervin schimbari.

Departamentul Relatii Publice CEZ Romania

Comments

comments

DISTRIBUIȚI