Pe o piaţă a hipermarketurilor dominată de marile concerne din Franţa şi Germania, omul de afaceri Nicolae Sarcină are curajul să deschidă o reţea având capital 100% românesc şi să vină cu un concept inovativ şi spectaculos în domeniu. Pe 15 octombrie – în locul PIC – se va deschide primul hipermarket SUCCES din ţară, acesta anunţându-se deja un rival puternic pentru concurenţa din judeţ. Iar cei care se ocupă de investiţie s-au mişcat repede şi eficient, iar procesul de recrutări s-a derulat în grafic.
Noul hipermarket SUCCES va avea o suprafaţă de 9.000 de metri pătraţi şi 200 de angajaţi, selectaţi din nu mai puţin de 6.000 de concurenţi. Compania „Succes” a fost înfiinţată de Nicolae Sarcină în anul 1994. În Piteşti, compania mai deţine un supermarket pe strada Sfânta Vineri. Şi alte hipermarketuri SUCCES vor fi deschise în ţară după cel de la Piteşti, expansiunea reţelei anunţându-se a fi una spectaculoasă.
Omul de afaceri Nicolae Sarcină, proprietarul reţelei de magazine „Succes“, a semnat în luna iulie cu „Pricewaterhouse Coopers Business Recovery Services SPRL”, administratorul judiciar al societăţii PIC SA, un contract de închiriere pentru hipermarketul deţinut de fosta reţea PIC în Piteşti. Acest pas marchează intrarea companiei „Succes Nic Com” pe segmentul retailului de suprafeţe mari. Compania, cu o cifră de afaceri de 44,6 milioane euro (2009), deţine în prezent peste 150 de magazine de tip supermarket şi minimarket în nouă judeţe din ţară.
Miliardarul gorjean Nicolae Sarcină nu este la prima tranzacţie pe segmentul retail, în acest an. În februarie, firma pe care o patronează, „Succes Nic Com”, a cumpărat reţeaua de magazine „Roland” din Turda.