Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii anunţă că furnizorii de servicii de telefonie, internet şi televiziune din România au obligaţia de a publica pe site-urile proprii contractul-cadru pentru a fi accesat şi citit de către utilizatori.

 

De asemenea, furnizorii sunt obligaţi să le înmâneze utilizatorilor, la cerere, o copie a documentului pe care aceştia să o poată studia acasă.

Contractul-cadru conţine prevederile generale aplicabile în relaţia dintre un utilizator şi un furnizor de servicii, indiferent de oferta propriu-zisă pentru care optează utilizatorul. Acesta poate fi alcătuit din mai multe documente, cum ar fi clauze contractuale principale, termeni generali de furnizare a serviciilor, condiţii specifice fiecărui serviciu de comunicaţii electronice oferit, anexe sau broşuri cu tarife pentru servicii şi echipamente. Fie că sunt interesaţi de serviciul de telefonie, internet sau televiziune, ANCOM sfătuieşte utilizatorii să solicite toate documentele care alcătuiesc contractul, dar şi să le citească.

În cazul în care contractele-cadru nu se regăsesc pe paginile de internet ale furnizorilor de servicii de telefonie, internet sau televiziune, utilizatorii pot face o sesizare la ANCOM.

Comments

comments