Tiberiu Breazu, cel care, la numai 32 de ani, este managerul „Next Automobile” – Piteşti, unul dintre cei mai eficienţi şi puternici dealeri Toyota din ţară, şi-a extins afacerile în acest an. În urmă cu cinci luni, acesta a investit 70.000 de euro în realizarea unui magazin online, originalo.ro, prin care vinde „cadouri-experienţă”. Ce poate fi un „cadou-experienţă”? Un tratament de frumuseţe cu caviar sau o săritură în gol ar fi doar două dintre cadourile care se înscriu în această categorie.

„Alternativa perfectă la cadoul-obiect este cadoul-experienţă, ca bungee-jumping, zbor cu avionul, masaje de relaxare, ritualul cu lapte şi miere al Cleopatrei, tratamente cu caviar, nopţi de cazare în conace şi boutique hoteluri sau în pensiuni aflate în mijlocul naturii. Am împrumutat această idee din Franţa, unde piaţa acestor cadouri este de sute de milioane de euro”, spune Tiberiu Breazu. Afacerea merge deja bine, având, în doar câteva luni, sute de clienţi şi mii de fani pe pagina oficială de Facebook. Originalo (www.originalo.ro) – este conceptul inovativ care surprinde plăcut chiar şi cele mai pretenţioase persoane: o cutie elegant ambalată care conţine un catalog cu zeci de activităţi, dintre care cel care primeşte cadoul alege când, unde, cu cine şi de ce activităţi să se bucure. Fiecare pachet-cadou Originalo este însoţit de un voucher, în baza căruia cel care primeşte cadoul poate beneficia, la alegere, de una dintre activităţile menţionate în catalogul inclus în pachet. Voucherul acoperă integral valoarea oricărui serviciu inclus în catalog şi este valabil cel puţin un an de zile. Astfel, se pot oferi zeci de opţiuni într-un singur cadou, elegant ambalat.
Trebuie spus că site-ul deţinut de Tibi Breazu are şi şase puncte de vânzare în ţară: patru în Bucureşti şi câte unu la Constanţa şi Cluj. Cu un masterat la Universitatea Paris XII, Tibi Breazu este văzut, la ora actuală, ca unul dintre tinerii oameni de afaceri cu mare potenţial, bucurându-se de aprecieri inclusiv în elitistele cercuri din Bucureşti. De altfel, anul trecut el a fost singurul argeşean invitat (alături de alţi şapte oameni de afaceri din ţară) de prestigioasa revistă „Forbes” la o dezbatere având ca temă lecţiile crizei economice.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI