Câteva ediţii ne-am ocupat de imaginea bărbatului de lângă noi, aşa cum îl vedem în particular, iar ceea ce poartă pe sub vestimentaţia evidentă îi punctează calităţile şi caracterul.

Ar fi o greşeală să credem că lenjeria intimă nu primeşte, în ultimii ani, deloc atenţie din partea sexului tare. Odată cu revoluţia sexuală a anilor ’70, designerii au exploatat la maximum potenţialul de consumator al bărbatului adolescent şi adult. Aşa cum deja am comentat, fiecare etapă a vârstei tinereţii şi maturităţii are corespondent în stilul bărbătesc, de la naiv, dar sexy, la cuceritor, aventuros şi rafinat. Industria lenjeriei este, deci, şi ea revoluţionată. Şi nu vorbim de zecile de modele şi texturi din magazinele universale sau supermarketuri, ci de colecţiile de firmă. Timberland, Just Cavalli, Pompea, Morrelato etc. Şi, dacă nu ştiaţi, italienii îmbracă starurile masculine de pe covorul roşu. Nu mă refer la costume, ci la lenjeria intimă accesorizată! Dar noi nu avem lângă noi staruri, ci bărbaţi care pot „străluci” mai încins decât cei din Hollywood! A purta o piesă de firmă nu înseamnă neapărat a arunca o sumă cu multe zerouri în boutiquri de fiţe. Nici vorbă, sunt o mulţime de posibilităţi pentru a intra în posesia unei pijamale (sic!) sau chiloţi hot, rafinaţi, în funcţie de „ce” şi „pentru ce”!

Calitatea şi confortul la purtare sunt alte atuuri ale unei lenjerii de firmă. Şi nu, nu trebuie să facem economii pentru a achiziţiona un brand decent! Piazza Firenze din Piteşti, Bulevardul Brătianu (pasaj Universitate) este la un pas de alegerile corecte.
Showroom Piazza Firenze: Adresa: Pitești, Bd. I.C. Brătianu, bl. D1, parter. Tel. 0771.591.083/0740.313.237; www.piazzafirenze.ro

Comments

comments

DISTRIBUIȚI