Bărbatul, se spune, este oglinda femeii. Niciodată nu vei fi o femeie cu stil, dacă „jumătatea” ta nu-ţi completează imaginea!
Şi totuşi sunt vârste sau situaţii în care bărbatul este pe cont propriu: nici mama, nici iubita sau soţia nu sunt prin preajmă. Şi apoi, între noi fie vorba, nimeni nu ar trebui să fie gardianul bunului gust şi al stilului propriu, pentru că personalitatea fiecăruia se exprimă prin imaginea pe care o reflectăm.

Ce părere au bărbaţii despre lenjeria intimă? Iată o provocare pe care ne-o asumăm şi, dacă ar fi să credem statisticile, există patru etape ale interesului masculin: vârsta 17-25 de ani, când tinerii îşi achiziţionează singuri lenjeria intimă, convinşi că tipul de lenjerie purtată este esenţial într-o relaţie sexuală, vârsta de 25-35 de ani, când interesul pentru ceea ce poartă scade, odată cu intrarea într-o relaţie stabilă. Urmează perioada de viaţă între 37 şi 45 de ani, specifică revoluţiei ego-ului masculin (îşi caută confirmarea bărbăţiei şi adesea trec prin despărţiri şi căutarea unei noi partenere), când vor fi din nou atenţi la ceea ce poartă; mai mult, unii vor deveni chiar „îndrăzneţi” în stil şi design şi vârsta de după 45 de ani, când „goana” încetineşte şi ei sunt din nou în relaţii stabile, deci vor lăsa din nou în sarcina partenerei drăguţa îndeletnicire de a le cumpăra chiloţi.

De ce lenjeria intimă nu primeşte atenţia meritată din partea domnilor? Poate pentru că este un articol vestimentar ce nu se vede. Însă industria lenjeriei pentru bărbaţi a fost revoluţionată: au apărut mai multe modele decât cele cu care eram obişnuiţi: colorată, cu imprimeuri, clasică, tip pantalon, boxer, exotică.

Important este „pentru cine” o cumperi şi o porţi.

Piazza Firenze din Piteşti are, on line sau direct în magazin, o impresionantă ofertă pentru domni. Despre ea, şi data viitoare.

Showroom Piazza Firenze: Adresa: Piteşti, Bd. I.C. Brătianu, bl. D1, parter. Tel: 0771.591.083 / 0740.313.237; www.piazzafirenze.ro

Comments

comments

DISTRIBUIȚI