Legat de viitoarea gară şi trecând la datele statistice, trebuie spus că aceasta va fi construită în 2 ani şi 2 luni. Sursa de finanţare pentru cele 11,3 milioane de euro este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile în proporţie de 69,25% şi de către Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30,75%. Contractul a fost atribuit, prin licitaţie deschisă internaţională, asocierii de firme SC Unicon SA- Leonard Wiess RO SRL, lider fiind SC Unicon SA. Proiectul noii Gări Sud include scări rulante, extinderea clădirii Gării peste căile de tren, precum şi crearea de noi locuri de muncă. Se estimează că noua construcţie va crea aproximativ 100 de noi locuri de muncă. Este vorba despre o nouă clădire cu demisol, parter şi două etaje, construită pe 1.035 de metri pătraţi. Edificiul va avea o suprafaţă desfăşurată de 3.481 de metri pătraţi şi va fi ridicat deasupra liniilor de cale ferată.
Clădirea Gării Sud Piteşti va fi demolată în septembrie
Legat de viitoarea gară şi trecând la datele statistice, trebuie spus că aceasta va fi construită în 2 ani şi 2 luni. Sursa de finanţare pentru cele 11,3 milioane de euro este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile în proporţie de 69,25% şi de către Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30,75%. Contractul a fost atribuit, prin licitaţie deschisă internaţională, asocierii de firme SC Unicon SA- Leonard Wiess RO SRL, lider fiind SC Unicon SA. Proiectul noii Gări Sud include scări rulante, extinderea clădirii Gării peste căile de tren, precum şi crearea de noi locuri de muncă. Se estimează că noua construcţie va crea aproximativ 100 de noi locuri de muncă. Este vorba despre o nouă clădire cu demisol, parter şi două etaje, construită pe 1.035 de metri pătraţi. Edificiul va avea o suprafaţă desfăşurată de 3.481 de metri pătraţi şi va fi ridicat deasupra liniilor de cale ferată.