Grupul „FlorideLux.ro”, care operează florării online şi offline, a obţinut anul trecut afaceri de peste 750.000 de euro, cu 40% mai mari comparativ cu 2012, şi vizează în acest an o cifră de până la 1,25 milioane euro.

Un motor de creştere important a fost şi campania publicitară realizată de Vodafone, în care florăria „FlorideLux” şi reprezentantul său, Marius Dosinescu, au fost actorii principali. „Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea şi oamenii din spatele succesului „FlorideLux”, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generând o creştere imediată de peste 30% faţă de cea estimată iniţial”, spune Dosinescu. Pentru acest an, „FlorideLux” îşi propune să obţină o cifră de afaceri de până la 1,25 milioane euro, obiectiv condiţionat de puterea de cumpărare a consumatorilor şi de extinderea în sistem de franciză a florăriilor. „Anul acesta depindem foarte mult de puterea de cumpărare a românilor. Astfel, într-un scenariu pesimist, vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar în varianta cea mai optimistă, aşteptăm afaceri de 1,25 milioane euro, care includ şi veniturile generate de extinderea reţelei de florării FlorideLux”, a precizat Dosinescu, fondatorul companiei.
Grupul „FlorideLux.ro” a deschis prima franciză offline din România în Braşov şi are în plan încă 50 de francize deschise până la finalul lui 2015. Pentru acest an, compania are deja contracte semnate şi spaţii în curs de amenajare în Piteşti, Cluj şi Arad şi se află în negocieri avansate pentru extinderea reţelei în alte 10 oraşe din ţară, printre care Ploieşti, Iaşi, Timişoara şi Oradea. „FlorideLux” aduce un nou concept pe piaţa florăriilor, acela de flowers and gifts shop, un loc unde pot fi găsite, pe lângă florile clasice, aranjamente florale şi o gamă variată de cadouri pentru diverse ocazii, cuvântul-cheie pentru a defini aceste produse fiind calitatea.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI