Autostrada Bucureşti-Piteşti, legată cu o şosea expres de centrul Capitalei

INVESTIŢIE Drumul porneşte de la intersecţia Bd. Virtuţii cu Splaiul Independenţei, merge pe lângă Lacul Morii până la intersecţia cu Bd. Uverturii, după care trece pe lângă staţia de tratare a apei Roşu-Militari şi iese din Bucureşti prin comuna Chiajna, traversează Centura Capitalei, trece prin Comuna Dragomireşti-Vale şi iese în A1 la km 13, Pod Ciorogârla. O veste bună pentru numeroşii şoferi din Argeş care merg des în Capitală: lucrările pentru podul de peste Dâmboviţa, în vederea construirii şoselei care va lega A1 Bucureşti-Piteşti de Splaiul Independenţei vor continua.

Este sentinţa obţinută de firma de avocatură Grigorescu Ştefănică împotriva dezvoltatorului Sema Parc S.A., în litigiul iniţiat de societate pentru anularea autorizaţiei de construire a podului.
Primăria Municipiului Bucureşti a demarat în anul 2010 un proiect de infrastructură edilitară de mare anvergură, care vine cu o soluţie integrată de sistematizare a traficului rutier din Bucureşti şi zonele adiacente.
O primă etapă prevăzută de acest proiect vizează descongestionarea traficului de pe Bulevardul Iuliu Maniu, prin crearea unei căi alternative de intrare/ieşire de pe Autostrada A1, prin construirea unei legături între Splaiul Independenţei şi Autostrada A1.
Conform autorizaţiei de construire nr. 209/21.06.2010, aceste lucrări impun, printre altele, o soluţie de trafic prevăzută pentru supratraversarea Dâmboviţei. Drumul porneşte de la intersecţia Bd. Virtuţii cu Splaiul Independenţei, merge pe lângă Lacul Morii până la intersecţia cu Bd. Uverturii, după care trece pe lângă staţia de tratare a apei Roşu-Militari şi iese din Bucureşti prin comuna Chiajna. Traversează Centura Capitalei, trece prin Comuna Dragomireşti-Vale şi iese în A1, la km 13, Pod Ciorogârla.

Viitoarea şosea va avea 8,3 km şi va fi gata în 2014

Viitoarea şosea expres va avea o lungime de circa 8,3 km, cu trei benzi pe sens, iar pe parcursul lucrării vor fi realizate mai multe pasaje supraterane: la intersecţia şos. Virtuţii cu Splaiul Independenţei; la intersecţia Penetraţia A1 – Bd. Uverturii; la intersecţia cu Şoseaua de Centură şi în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla.
Lucrarea va costa aproximativ 580 de milioane de lei (circa 138 de milioane de euro) şi va fi realizată de consorţiul JV Bogl – Astaldi – Euroconstruct -Tehnologica şi Proiect Bucureşti, în calitate de proiectant. Termenul estimat pentru finalizarea lucrării este în toamna lui 2014.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.