După invazia imaginilor tip selfie (un fel de autoportret realizat cu camera telefonului) reţelele sociale sunt dominate de o altă obsesie feminină: „podul de la bikini”. Partea inferioară a abdomenului, pozată de sus, reprezintă noua inspiraţie care vor să se motiveze astfel să slăbească. „Podul de la bikini” poate fi observat doar la siluetele subţiri, când oasele pelviene ies în evidenţă, în poziţie culcată. Admiratorii acestui tip de imagine au creat bloguri, conturi de Twitter şi Facebook unde poze cu „podul de la bikini” sunt postate pentru 700.000 de fani care s-au abonat. Fetele, în special, se folosesc de acest tip de imagini ori pentru a-şi etala silueta, ori pentru a se motiva să ajungă în punctul în care îşi pot arăta „podul de la bikini”. Acesta trebuie afişat numai în costum de baie, la plajă sau la piscină. Un site foarte cunoscut american a postat chiar un material cu 12 trucuri prin care o fată poate avea „podul de la bikini”, fiind „ultimul accesoriu de plajă”. „Este un alt exemplu de presiune pentru femei, astfel încât acestea să fie şi mai anxioase în privinţa corpului lor. Acesta nu ar trebui să fie un ideal de frumuseţe şi nici nu este normal să reflecte dorinţele femeilor din toată lumea”, a spus o specialistă în campanii de imagine pentru „Daily Mail”.

 

Comments

comments

DISTRIBUIȚI