
Printre furnizorii Dacia, ai căror angajaţi vor fi instruiţi, se numără Thyssen Krupp, Continental şi Bosch din Sibiu. Solicitările de înscriere la aceste cursuri sunt foarte numeroase pentru că se face şi teorie, şi practică. „N-a fost uşor să obţinem banii, dar a meritat. Tehnicile lean/kaizen, care stau la baza acestor cursuri, au propulsat spre vârf companiile japoneze şi sunt baza pentru 90% dintre companiile din Forbes Top 100. Acum, sunt promovate şi introduse în întreprinderile din România”, a mai spus Augustin Feneşan, preşedintele Asociaţiei Patronilor şi Meseriaşilor, cel care a atras aceste fonduri europene în România. În ceea ce-i priveşte pe traineri, aceştia sunt oameni cu experienţă de peste 15 ani în dezvoltare de produse şi în managementul calităţii. Scopul acestor tehnici este acela de a obţine o mai mare eficienţă în procesele de producţie, de a obţine calitate superioară, reduceri de cost şi succes de piaţă. Practic, prin tehnica lean/kaizen se doreşte ca angajatul să facă lucrurile puţin mai bine azi decât le-a făcut ieri şi să continue să progreseze în fiecare zi.