Biroul de Mediere (BMEDIAS_UPIT) din cadrul Universității din Pitești organizează, marți, 31 martie 2015, între orele 10.00-14.00, în holul Rectoratului Universității, Târgul de Job-uri și Internship-uri. Evenimentul este organizat în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Argeș, Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș și AJOFM Argeș.

Obiectivul principal al târgului îl reprezintă facilitarea legăturii studenți-angajatori în vederea obținerii unui loc de muncă (job) sau a unui stagiu de practică (internship). Fie că sunt plătite sau doar voluntariat, stagiile de practică sunt cea mai bună și eficientă cale de a identifica angajatul și angajatorul potrivit, iar Universitatea din Pitești își asumă rolul de intermediar în procesul de încheiere a contractelor de muncă/stagiu/voluntariat.

Pentru studenții care vor participa la acest târg beneficiile nu se limitează la posibilitatea de a cunoaște și de a interacționa direct cu angajatori din domeniu, ci reprezintă chiar șansa de angajare sau de obținere a unui stagiu de practică într-o firmă potrivită competențelor, în urma desfășurării unor interviuri simulate.

Angajatorii care vor lua parte la acest eveniment au șansa de a face vizibilă organizația pentru mediul academic, prin expunerea materialelor de promovare, precum și de a recruta forță de muncă calificată, într-un spațiu adecvat.

Înregistrarea și participarea la târg sunt gratuite, în baza acordului de participare, ce trebuie transmis până la data de 25 martie 2015, însoțit de datele de contact (denumirea firmei, telefon, adresă de e-mail), la următoarea adresă: mihaela_g_neacsu@yahoo.com.

BMEDIAS_UPIT este o structură organizatorică distinctă în cadrul Universităţii din Piteşti, care desfăşoară activităţi ce vin să completeze şi să susţină activităţile subdiviziunilor organizatorice existente. BMEDIAS_UPIT reprezentă un „liant” între mediul de afaceri şi mediul academic, respectiv angajatori şi studenţi/absolvenţi, prin activităţile desfăşurate. Atât Biroul, cât și Târgul de Job-uri și Internship-uri au fost gândite și implementate în cadrul proiectului „Adaptarea programelor de studii universitare la Cadrul National al Calificărilor din Invățământul Superior în vederea îmbunătățirii ofertei educaționale, crearea și implementarea unor instrumente informatice specifice care să asigure extinderea oportunităților de învățare și interacțiunea cu mediul de afaceri (NOVA-CURRICULA)”・ care beneficiază de finanţare nerambursabilă din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 1 – „Educaţia şi formarea profesională  în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere” Domeniul major de intervenţie 1.2 – „Calitate în învăţământul superior” şi se va desfăşura pe o perioadă de 18 luni (mai 2014 – octombrie 2015).

Comments

comments

DISTRIBUIȚI