mallDevenit de-a lungul timpului un reper extrem de popular al oraşului Piteşti, centrul comercial Euromall a anunţat, cu prilejul celei de-a şaptea aniversări de la inaugurare, o strategie interesantă. Despre detaliile şi noutăţile acestei strategii am stat de vorbă, în cadrul unui interviu, cu PR –ul centrului comercial, Camelia Bădulescu.

Aniversarea din acest an a centrului comercial Euromall a coincis cu o surpriză deosebită, rebranding-ul. Care sunt circumstanţele acestei decizii?
Într-adevăr, începând cu data de 8 mai, centrul comercial a devenit Piteşti Mall. Prin acest pas, mall-ul a venit şi mai aproape de clienţi şi vizitatori, la cea de-a şaptea aniversare de la deschidere. Euromall era un brand ajuns deja la maturitate şi a fost perceput ca fiind „mall-ul” din Piteşti, fără a pune un accent deosebit pe denumirea de brand. Prin urmare, noul nume reflectă această afinitate pentru oraş, vine să oglindească mult mai fidel această percepţie, viziunea clienţilor noştri: Piteşti Mall. Această decizie reprezintă, în esenţă, un pas către piaţă, prin adaptarea elementelor fundamentale ale mărcii  – nume, identitate vizuală şi conceptul de promovare.

Legat de activitatea comercială propriu-zisă vor exista noutăţi?
Repoziţionarea de brand a venit în asociere cu îmbogăţirea portofoliului de magazine şi cu diversificarea gamei de servicii. Evenimentul s-a realizat în directă corelare cu lansarea unui număr de şase noi magazine: H&M, Mim, Lee Cooper, La Femme, Claire’s şi Aldo, care au adus, în mod firesc, şi o serie de avantaje comerciale noi.
 

Prin ce facilităţi a devenit Piteşti Mall, de-a lungul timpului, cel mai popular centru comercial al oraşului?
Piteşti Mall este singurul mall din Piteşti destinat familiei. Centrul comercial satisface atât pretenţiile părinţilor, cât şi ale copiilor în materie de modă, distracţie, tehnologie şi mâncare. Printre chiriaşii-ancoră se numără H&M, Cinema City, Penny Market, C&A, KFC şi Deichmann. Centrul este avantajos situat pe traseul Bucureşti – Piteşti – Sibiu  şi este la doar câteva minute de mers pe jos faţă de centrul oraşului. Dispune de 700 de locuri de parcare si oferă, de asemenea, clienţilor transport gratuit cu autobuzul. Piteşti Mall este proprietatea investitorului şi a dezvoltatorului austriac IMMOFINANZ Group.

Ce ne puteţi spune despre IMMOFINANZ Group, investitorul de la Piteşti Mall?
Grupul Immofinanz este una dintre principalele companii imobiliare din Europa şi este inclusă în indicele ATX al Bursei de Valori din Viena şi desfăşoară tranzacţii la Bursa din Varşovia. De la fondarea sa în 1990, compania şi-a constituit un portofoliu de proprietăţi de înaltă calitate, cu o valoare contabilă de cca. 7.4 miliarde EUR. Ca o „maşină de real estate”, compania se concentrează pe corelarea celor trei principale domenii de afaceri: dezvoltarea unor proiecte durabile, proprietăţi de primă clasă, special concepute, în locaţii premium, managementul profesional al acestor proprietăţi şi vânzări cu ciclu optimizat. După desprinderea BUWOG, IMMOFINANZ are un profil clar ca specialist în proprietăţi de birouri, comerciale şi logistice  în Europa Centrală şi de Est, inclusiv Rusia.

MESAJUL CONDUCERII CENTRULUI COMERCIAL PITEŞTI MALL

La conferinţa de presă dedicată aniversării şi rebranding-ului au participat din partea conducerii centrului comercial domnul Harald Schaller şi domnul Iuliu Bartha-Şteţ, care au dezvăluit câteva dintre reperele noii strategii. „Planurile noastre de viitor vor surprinde neîncetat publicul piteştean cu branduri noi, cu evenimente de amploare, cu premii, cu un univers al cumpărăturilor şi distracţiei în permanent proces de adaptare la nevoile şi dorinţele clienţilor. Suntem parte din proiectele comunităţii căreia am ales să-i purtăm numele, prin implicare şi parteneriate sociale, prin campanii, evenimente şi manifestări expoziţionale. Suntem un centru comercial modern, care se conformează celor mai înalte standarde în ceea ce priveşte calitatea, confortul şi siguranţa. Acum, după repoziţionarea brandului, venim şi mai aproape de clienţi şi de modul în care ne percep”, a declarat managerul centrului comercial, domnul Iuliu Bartha-Şteţ.

PREMII DE SUTE DE MILIOANE ŞI CONCERT SMILEY – LA ANIVERSARE

Pentru a marca aniversarea, centrul comercial piteştean le-a oferit clienţilor săi premii fabuloase, reduceri şi un superconcert cu Smiley. Sâmbătă, pe 10 mai, cei care au trecut pragul Piteşti Mall au fost întâmpinaţi de magazinele lor preferate cu megareduceri şi cadouri-surpriză. Ocazie perfectă pentru argeşeni de a prinde pe ultima sută de metri alte taloane pentru marea tombolă aniversară, pentru că sesiunile de shopping de minimum 100 de lei le-au oferit posibilitatea să intre în cursa pentru premiile în valoare de mii de lei. În jurul orei 19, aşteptarea şi emoţiile au luat sfârşit, pe scena din incinta Piteşti Mall fiind extrase taloanele câştigătoare. Marele premiu a fost adjudecat de Marius Danciu din Piteşti, căruia cumpărăturile în magazinele din Piteşti Mall i-au adus o vacanţă de vis în destinaţia aleasă de el. La fel de râvnite au fost şi cele trei premii constând în sesiuni de shopping în valoare de mii de lei. Cristina Ancuţa din comuna Corbi a avut ocazia să-şi cumpere tot ce şi-a dorit din magazinele aflate în incinta Piteşti Mall, având la dispoziţie un buget impresionant de 10.000 de lei, oferit ca premiu de centrul comercial piteştean. Tatiana Dobrin din Piteşti a fost fericita câştigătoare a premiului constând în cumpărături în valoare de 7.000 de lei, iar premiul al treilea, în valoare de 5.000 de lei, a revenit Ionelei Calotă din comuna Bradu, alţi 30 de clienţi ai centrului comercial Piteşti Mall fiind răsplătiţi cu sesiuni de shopping în valoare de 400 de lei fiecare. După aflarea câştigătorilor, s-a dat startul distracţiei, pe scena centrului comercial urcând piteşteanul Smiley, care a fost întâmpinat de mii de admiratori. Smiley nu a înşelat nici de data aceasta aşteptările piteştenilor, oferindu-le un concert live de senzaţie, din care nu au lipsit celebrele sale hituri.

 

Comments

comments

DISTRIBUIȚI