Marți, 22 noiembrie, la Ministerul Transporturilor, are loc o conferință de presă în cadrul căreia va fi prezentată modalitatea de realizare a studiului geotehnic la etapa de studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Pitești. La conferință participă Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, directorul CNAIR, Cătălin Homor, precum și firma care a realizat proiectul.

În noiembrie anul trecut, CNADNR a facut publice cinci variante de traseu ale autostrăzii Sibiu-Pitesti. Una urmăreşte îndeaproape traseul stabilit acum opt ani. Doar diferă puţin în zone precum Tălmaciu, Câinenii Mici sau în apropiere de Curtea de Argeş. O altă variantă merge pe partea stângă a lacului Merişani şi ocoleşte Curtea de Argeş pentru a reveni la traseul de bază în Tigveni. Tot din această localitate se desprinde alt traseu către Călimăneşti, care revine la drumul de bază în zona Racoviţa-Copăceni. Tot acolo ajunge şi un traseu propus, care coteşte şi el spre Călimăneşti. Până acum au fost aprobate secțiunile: Piteşti şi Curtea de Argeş, o porțiune de 32,5 de kilometri de şosea de mare viteză, unde trebuie construite 14 poduri, din care cel mai mare va avea 1,6 kilometri. Al doilea segment aprobat este Boiţa – Sibiu, de 15 km, pe care trebuie ridicate 12 poduri şi viaducte. O altă bucată aprobată are 18 km și este între Văleni și Curtea de Argeş.

Comments

comments