Conducerea Registrului Auto Român a luat o serie de măsuri pentru a gestiona eficient situația generată de creșterea numărului de clienți care se programează în această perioadă în vederea eliberării actelor necesare înmatriculării mașinilor second-hand, respectiv eliberare CIV, ITP și Certificarea Autenticității.

Odată cu eliminarea timbrului de mediu si a altor taxe, numărul de persoane care doresc să-și înmatriculeze mașinile la mâna a doua, cumpărate din străinătate, a crescut considerabil.

“€Astfel, RAR a stabilit ore suplimentare în reprezentanțele unde se impune acest lucru pentru ca programul cu clienții să nu fie perturbat. Mai mult decât atât se lucrează în schimburi acolo unde numarul de prestații solicitate depășeste posibilitățile de a ne rezuma la programul standard.

În ciuda creșterii numărului de programări în contextul menționat, Registrul Auto Român nu va face rabat la calitatea prestațiilor. Cu maximă prudență ne asigurăm că nu va primi undă verde la inspecție niciun autovehicul “second-hand” care nu corespunde perfect din punct de vedere tehnic.

Le reamintim clienților noștri că prin intermediul serviciului call-center național au posibilitatea să se programeze în județele limitrofe atunci când în zona de prim interes este foarte aglomerat. Numărul de telefon la care ne puteți apela este 021/9672” se arată într-un comunicat oficial al RAR.

Comments

comments