Poliția Argeș suspendă audiențele cu cetățenii! Cererile, actele și sesizările pot fi transmise prin email. ”În contextul măsurilor de limitare a răspândirii infecțiilor cauzate de virusul gripal COVID 19, dispuse în urma analizei la nivelul D.S.U. și C.N.S.S.U., recomandăm cetățenilor ca activitatea de relații cu publicul și audiențe să fie realizată, preponderent, prin transmiterea sesizărilor, cererilor și memoriilor prin corespondență, folosind mijloacele de comunicare electronice sau trimiterile poștale”, transmite Poliția Argeș.

În acest sens, pot fi utilizate mijloace de comunicare alternative: adresa petitii@ag.politiaromana.ro; adresa relatiipublice@ag.politiaromana.ro; fax 0248.213399. Trimiterile poștale pot fi realizate la adresa Inspectoratului de Poliție Județean Argeș, din Pitești, str. Victoriei nr.60, județul Argeș.

Pe perioada incidenței prezentei măsuri, comunicarea actelor procedurale se va realiza preponderent prin intermediul poștei electronice, cu acordul prealabil al destinatarului.

Mai multe aspecte referitoare la informații utile, documente și modele de cereri sau demersuri ce pot fi realizate și în format electronic, pot fi accesate gratuit la adresa https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte.

Comments

comments