În timp ce media primelor 15 oraşe din România în ceea ce priveşte stocul de spaţii comerciale moderne la 1.000 de locuitori este de 548 de metri pătraţi, în clasamentul naţional, Piteştiul se situează pe locul 2, cu 771 mp/1.000 locuitori! Astfel, potrivit unui studiu realizat de firma de consultanţă imobiliară pentru afaceri CBRE Romania, Piteştiul devansează oraşe mari, precum Sibiul, Oradea, Târgu Mureş şi chiar Bucureştiul, Capitala situându-se pe locul 12, cu doar 441 mp. Sumedenia de mall-uri şi centre comerciale deschise în ultimii ani, dar şi mai recent, a făcut ca Piteştiul să ocupe acest loc fruntaş. Este vorba în primul rând de Euromall, Jupiter City şi Galeriile Auchan şi Real, la acestea adăugându-se şi marile magazine de bricolaj independente precum Baumax sau Dedeman, precum şi hipermarketurile dezvoltate independent, gen Kaufland, Lidl, Profi sau Mega Image. Clasamentul este condus de Suceava (1.118 mp/1.000 locuitori), iar după Piteşti urmează Oradea (664 mp/1.000 locuitori), Sibiu (609 mp/1.000 locuitori) şi Târgu Mureş (563 mp/1.000 locuitori). Totuşi, media naţională se situează în continuare sub cea a altor state din Europa Centrală şi de Est, cu  doar 127 mp de spaţii comerciale moderne la 1.000 de locuitori.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI