Cu ocazia aniversarii a 7 ani, Euromall Pitesti devine Piteşti Mall şi sărbătoreşte în stil mare, sâmbătă, 10 mai, începând cu ora 10.00, cu reduceri în toate magazinele, premierea câştigătorilor la Tombola aniversară şi un mega-concert Smiley. Pentru cumpărături de minim 100 de Lei se poate câştiga unul din premiile aniversare: o vacanţă în orice destinaţie aleasă sau 3 premii fabuloase – cumpărături de 10.000 de lei, 7000 şi 5000 de lei, precum şi 30 de premii constând în vouchere de 400 de lei.
„Prin transformarea în Piteşti Mall, centrul comercial vine și mai aproape de clienții și vizitatorii săi, la şapte ani de la deschidere. Ca brand, Euromall a ajuns deja la maturitate. A fost perceput dintotdeauna ca fiind „mallul” Piteștiului, publicul nepunând un accent deosebit pe denumirea de brand. Noul nume vine să oglindească mult mai fidel această percepţie, viziunea clienţilor noştri: Piteşti Mall. Această decizie reprezintă, în esență, un pas către piață prin adaptarea elementelor fundamentale ale mărcii – nume, identitate vizuală şi concept de promovare – la modul în care piteştenii le percep.
“Planurile noastre de viitor vor surprinde neîncetat publicul piteştean cu branduri noi, cu evenimente de amploare, cu premii, cu un univers al cumpărăturilor şi distracţiei în permanent proces de adaptare la nevoile şi dorinţele clienţilor. Suntem parte din proiectele comunităţii căreia am ales să-i purtăm numele, prin implicare şi parteneriate sociale, prin campanii, evenimente şi manifestări expoziţionale. Suntem un centru comercial modern, care se conformează celor mai înalte standarde în ceea ce priveşte calitatea, confortul şi siguranţa. Acum, după repoziţionarea brandului, venim şi mai aproape de clienţi şi de modul în care ne percep”, a declarat managerul centrului comercial, Iuliu Bartha-Şteţ.
Repoziționarea de brand vine în asociere cu îmbogățirea portofoliului de magazine şi cu diversificarea gamei de servicii. Evenimentul se realizează în directă corelare cu lansarea unui număr de șase noi magazine: H&M, Mim, Lee Cooper, La Femme, Claire’s şi Aldo, care vor aduce, în mod firesc, și o serie de avantaje comerciale noi.

Despre Piteşti Mall

Piteşti Mall este singurul mall din Piteşti destinat familiei, având peste 18.000 de metri pătraţi. Centrul comercial satisface atât pretenţiile părinţilor, cât şi ale copiilor în materie de modă şi distracţie. Printre chiriaşii ancoră se numără H&M, Cinema City, Penny Market, C&A, KFC şi Deichmann. Centrul este avantajos situat pe traseul rutier Bucureşti-Piteşti-Sibiu-Arad şi este la doar câteva minute de mers pe jos faţă de centrul oraşului. Dispune de 700 de locuri de parcare şi oferă clienţilor transport gratuit cu autobuzul. Piteşti Mall este un centru comercial modern care se conformează celor mai înalte standarde în ceea ce priveşte calitatea, confortul şi siguranţa. Pitești Mall este proprietatea investitorului şi dezvoltatorului austriac IMMOFINANZ Group.

Despre IMMOFINANZ Group

IMMOFINANZ Group este una dintre cele mai importante companii din domeniul imobiliar din Europa și este inclusă în indicele ATX (Austrian Traded Index) al Bursei de Valori din Viena. Compania este, de asemenea, tranzacționată la Bursa de Valori din Varșovia. De la înființarea sa, în 1990, IMMOFINANZ Group şi-a constituit un portofoliu de proprietăți de înaltă calitate, cu o valoare de piaţă de aproximativ 7,4 miliarde de euro. În calitatea sa de „propulsor al pieţei imobiliare”, compania se concentrează pe integrarea celor trei aspecte ale afacerii: construcţia de proprietăţi durabile de înaltă calitate în locaţii premium, managementul profesional al acestor proprietăţi şi optimizarea ciclului de vânzare. În urma înființării noii entități BUWOG, IMMOFINANZ și-a consolidat profilul de companie specializată în sectorul proprietăților de birouri, retail și logistice din Europa Centrală și de Est, inclusiv în Rusia.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI