NEPROFESIONALISM DE BRAND După ce şi-a ales PR-ul pe prietenii, fără un proces riguros de preselecţie, conducerea hotelului a menţinut acest post doar două luni, Ana Gheorghe având de acum încolo doar o relaţie de colaborare cu Ramada Piteşti, altfel spus fiind un… PR sezonier/ Deşi la conferinţa de presă oficială de dinaintea inaugurării Hotelului „Ramada”, acţionarii o prezentaseră pe Ana Gheorghe drept PR, până la urmă toată povestea cu „public relations” a fost una cu parfum de neprofesionalism. Ana Gheorghe a fost PR cu normă întreagă doar două luni, după care a rămas doar într-o relaţie de colaborare cu „Ramada” din Piteşti, slujba ei de bază fiind aceea de jurnalist la revista STAR din Bucureşti. „Mă mai ocup doar de comunicate de presă şi de evenimente mondene în ceea ce priveşte Hotelul „Ramada” din Piteşti”, ne-a declarat Ana Gheorghe. Altfel spus, „Ramada” Piteşti are PR doar pe…jumătate. Şi cum relaţiile publice sunt un domeniu de prim-plan pentru orice mare hotel, suntem curioşi cum va gestiona Hotelul „Ramada” din Piteşti acest sector, în lipsa unui angajat permanent.
Şi mai suntem curioşi cum va răspunde conducerea hotelului la zvonurile conform cărora Ana Gheorghe ar fi fost pusă PR…temporar pe baza prieteniei cu Oana Roman, cea care, la rândul ei, este foarte bună prietenă cu Denisa Dumitru, fiica lui Virgil Dumitru, preşedintele AOA Argeş şi cea care deţine 50% dintre acţiunile de la Hotelul Ramada Piteşti. Deşi recrutarea unui PR pentru un hotel de talia „Ramada” ar fi trebuit să reprezinte un proces de câteva luni, cu selecţii şi interviuri profesioniste dintre mai mulţi candidaţi, aşa cum s-a întâmplat şi pentru celelalte posturi de la Piteşti, Ana Gheorghe a fost angajată fără să dea nici cel mai mic interviu. O întrebare ne frământă totuşi: oare ce ar zice CEO-ul de la Wyndham Hotel Group – Stephen P. Holmes, dacă ar afla de acest pseudoproces de recrutare al PR-ului…temporar de la Hotelul Ramada Piteşti? Un PR care a lucrat doar două luni, atât cât a fost nevoie ca Ramada Piteşti să îşi facă intensiv reclamă…Un hotel de brand, „virusat”, din păcate, cu metehne balcanice.