Mulţi bărbaţi, chiar si in 2015, nu considera ca lacul de unghii, pensatul si epilatul, parfumurile scumpe sau lotiunea de corp sunt  „the needed” si in niciun caz nu ar renunta la parul de pe corp, considerand ca a fi „macho man” inseamna parul corporal asa cum te-a inzestrat natura, imbracamintea si fie cat mai banala si cat mai clasica; nu acorda prea multa atentie aspectului fizic, mai mult decat ingrijirea corporala de zi cu zi. Toate aceste refuzuri provin datorita ideii preconcepute ca un barbat prea ingrijit ori tinde spre a fi efeminat sau gay ori este narcisit.
Legat de ideile preconcepute ale unor barbati, ca mai multa ingrijire inseamna mai multa feminitate… si deci riscul de a fi catalogat „gay”, psihologii sutin: „Este foarte putin probabil ca metrosexualii sa dezvolte inclinatii homosexuale, insa este foarte probabil ca unii homosexualii sa isi doreasca sa devina metrosexuali. Metrosexualitatea nu exclude masculinitatea, duritatea, barbatia clasica, ci adauga o ingrijire aproape obsesiva in ce priveste infatisarea barbatului. Astfel, nu cred ca exista femeie deranjata de rezultatul acestei infatisari, ci poate doar de eventualul narcisism al barbatului, care o va priva de timp si atentie din partea lui”.
Asadar, barbatii care folosesc diferite metode de ingrijire nu au sanse mai mari fata de restul sa aiba inclinatii homosexuale. Înțelegerea științifică indică faptul că orientarea sexuală nu este o alegere, ci mai degrabă un proces complex în care sunt implicați factori de natură biologică și de mediu. Cercetările au arătat faptul că homosexualitatea este un exemplu normal și natural a variației sexualității umane și nu reprezintă o sursă de efecte psihologice negative prin și din ea însăși. Nu trebuie sa ne temem de a avea in preajma noastra barbatul homosexual asa cum nu trebuie sa ne temem daca un barbat de care o femeie se va indragostii este metrosexual. Ambele cazuri, sunt cat se poate de firesti si fac parte din normalitatea cotidiana. Deci, putem spune ca latura sexuala a unui individ nu izvoraste din modul de a se imbraca, a se aranja sau cat de mult timp isi acorda aspectului lui fizic. Atat metrosexualii, cat si homosexualii sunt persoane usor narcisite, dar foarte bine un homosexual poate fi si un individ banal sau comun, ca si maniera de fashion sau hair-style.
Metrosexualii sunt mai pasionati de produsele cosmetice, nu rateaza nici o sedina de spa, sauna si salon de infrumusetare, petrec ore in sir la shopping, mai multe ore in salile de fitness, cunoaste toate noutatile in domeniul fashion si hair style, stie cum sa se asorteze. Este individual cu o usoara nota de narcisism care populeaza in general marile metropole, fiind in central atentiei prin stilul sau, dorindu-si o viata luxuriana, in cluburi cat mai extravagante si fiind mereu incitat cand femeile il curteaza sau barbatii ii admira stilul si muschii bine lucrati.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI