Germanul Lucas Carstensen, de la echipa Bike Aid, câștigă cea de-a doua etapă din Turul României

Germanul Lucas Carstensen, de la echipa Bike Aid, câștigă cea de-a doua etapă din Turul României.

  • Edi Grosu păstrează tricoul galben și își menține poziția de lider în clasamentul general
  • Competiția continuă mâine, 11 septembrie, pe traseul Târgu Mureș – Lacul Sf. Ana

Cea de-a doua etapă a Turului României, cea mai importantă competiție ciclistă a țării, s-a derulat astăzi pe ruta Oradea – Cluj-Napoca. După un traseu de peste 200 km, Lucas Carstensen, membru al echipei germane Bike Aid, a trecut primul linia de finish, fiind urmat la scurtă distanță de Edi Grosu care, după etapa de astăzi, îmbracă din nou tricoul galben și rămâne lider în clasamentul general al competiției.

Astfel, câștigătorii celei de-a doua etape din Turul României sunt:

  1. CARSTENSEN Lucas – Bike Aid – Germania
  2. GROSU Eduard-Michael – Naționala României – tricoul galben, pentru liderul clasamentului general, și tricoul albastru, pentru cel mai bun român din competiție

  3. KRAWCZYK Szymon – CCC Development Team – Polonia

În continuare, în clasamentul general ierarhia este următoarea:

  1. GROSU Eduard-Michael (Naționala României)

  2. KRAWCZYK Szymon (CCC Development Team) – Polonia – tricoul alb (cel mai bun rutier U23)
  3. CARSTENSEN Lucas (Bike Aid) – Germania

În primii 15 cicliști din clasamentul general se regăsesc și Crista Daniel (CSA Steaua București), pe locul 5, DIMA Emil (Giotti Victoria – Savini Due), pe locul 10, și ȚVETCOV Serghei (Naționala României), pe locul 11.

Primele cinci poziții în clasamentul pe echipe sunt ocupate după cum urmează:

  1. Bike Aid
  2. CCC Development Team
  3. Giotti Victoria – Savini Due
  4.  Naționala României
  5. Vino Astana Motors

Tricoul roșu (pentru cel mai bun sprinter) și cel verde (pentru cel mai bun cățărător), au mers astăzi la Ovsianikov Alexandr (Vino Astana Motors).

Competiția continuă mâine, 11 septembrie, pe ruta Târgu Mureș – Lacul Sf. Ana. Sâmbătă, 12 septembrie, rutierii vor pleca din Cârțișoara spre Transfăgărășan, drum care va fi închis pentru public până la ora 17:00, cu destinația Curtea de Argeș. Competiția se va încheia duminică, 13 septembrie, la București, cu un circuit de 5 km între Piața Presei Libere și Piața Victoriei.

Turul României este organizat de Federația Română de Ciclism alături de partenerii principali Auchan și Ministerul Tineretului și Sportului. Cele mai importante momente din competiție pot fi urmărite în exclusivitate pe TVR1 și TVR3, dar și online pe www.turulromaniei.com și pe paginile de Facebook Turul României și Auchan România.

Despre Turul României

Turul României sau „Mica Buclă” este cea mai importantă competiție ciclistă din România. Prima ediție a Turului, câștigată de echipa Bulgariei, a avut loc în 1934, pe o distanță de 1026 de kilometri, având 7 etape. Originile Turului datează însă de la începutul secolului trecut. În august 1910, inspirată de Turul Franței, publicația „Revista Automobila” a organizat Circuitul Munteniei, la care au participat 18 concurenți, pe ruta București-Sinaia-Târgoviște-Butimanu-București. Odată cu venirea Primului Război Mondial, competiția s-a oprit. În 1934, ziarul „Sportul Zilnic” a organizat prima ediție a Turului României, țara noastră devenind a șasea din lume cu propriul tur național. Din 1950 până în 1974, Turul României a fost organizat cu regularitate, urmat de o perioadă de pauză până în 1983. Din 1984, a fost reluată organizarea Turului. Cea mai rapidă cursă parcursă în cadrul Turului României a fost în 1974, între Pitești și București, când cei 109 kilometri au fost parcurși cu o medie de 52,516 km/h. Mircea Romașcanu și Constantin Dumitrescu, două legende ale ciclismului românesc, au câștigat fiecare de 3 ori Turului României, fiind cel mai mare număr de victorii individuale.

Mai multe informații despre Turul României 2020 sunt disponibile pe www.turulromaniei.com și pe www.auchan.ro.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse și, în acelasi timp, operează website-urile dedicate activităţilor de gastronomie tip restaurant – lamasa.auchan.ro și de florărie – florarie.auchan.ro. Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre cele mai ample acțiuni de responsabilitate derulate de către companie se numără campania Mobilizatron, care a condus la plantarea a 100.000 de copaci în România, realizarea filmului România Neîmblânzită, primul documentar despre natura României, precum și campania de colectare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.