Ințiativa Grupului CEZ în Romania de a pune la dispoziția celor peste 103.000 de persoane cu deficiențe de vedere din țară audiobookuri din literatura națională și internațională, prin intermediul Bibliotecii de Energie, a fost apreciată și premiată în cadrul Galei Romanian PR Award cu Premiul PR pentru marketing – produse și servicii existente.
Proiectul Grupului CEZ în Romania, „Biblioteca de Energie”, lansat la începutul anului 2016, a primit 2 nominalizări la cea de-a XIV- a ediție a Galei Romanian PR Award. Prestigiosul juriu internațional a decis să premieze campania cu aur la categoria PR pentru Marketing – produse și servicii existente, un premiu cu atât mai valoros pentru companie cu cât toate campaniile nominalizate au fost de o calitate excepțională. Campania poartă semnătura agenției Rogalski Damaschin Public Relations, agenția care deține contul activităților de comunicare ale Grupului CEZ în România.

„Prezența noastră la Gala Romanian PR Award este dovada că și sectorul energetic poate produce campanii de comunicare creative și mobilizatoare, ale căror rezultate să aibă ecou la nivel național și care să aducă beneficii concrete comunității”, spune Angelica Barbu – Brand Marketing & Communication Manager în cadrul CEZ România

Ideea înființării unei „biblioteci de energie” a avut drept bază o nevoie concretă și o poveste reală. În timp ce furnizorul de electricitate CEZ Vânzare căuta o soluție de a convinge cât mai mulți clienți să renunțe la factura pe hârtie în favoarea facturii electronice, Vasile Tiucșan, un nevăzător de 45 de ani din localitatea Bala  (Mehedinți), oferea o adevarată lecție de viață, depășindu-și deficiența. Vasile Tiucșan este abonat de câțiva ani la serviciul efactura CEZ Vânzare și a reușit, folosind un program de redare vocală, să acceseze această facilitate pentru toți colegii săi de serviciu, familie și cunoscuți, care au scăpat astfel de teama de a primi facturile târziu sau deteriorate.

Sub sloganul „Transformă hartia în energie”, compania a demarat înființarea unei platforme care să faciliteze accesul la cultură al persoanelor pentru care „lumina” nu reprezintă mai mult decât un cuvânt: persoanele cu deficiențe de vedere din România. Pentru fiecare aderare la serviciul e-factura, compania a donat cate un leu, iar astfel a devenit realitate prima librărie de cărți audio disponibilă pe tabletă și smartphone cu sistem de operare Android și iOS din România.

Premiul răsplătește în egală măsură energia pozitivă pe care ne-au dat-o cei 55 de angajați CEZ care au înregistrat prima carte audio din biblioteca – romanul lui Cezar Paul Bădescu, „Luminița Mon Amour”.

Proiectul a fost implementat în parteneriat cu Audio Librăria și Asociația Nevăzătorilor din România. Campania dă startul unui program mai amplu destinat accesibilizării culturii pentru cele aproape 103.000 de persoane cu deficiențe de vedere din România.
Mai multe detalii despre Biblioteca de Energie, puteți găsi la www.bibliotecadeenergie.ro.
Despre Gala Romanian PR Award

Aflată la cea de-a 14-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție naționala de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Proiectul a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, concurenți valoroși și zeci de tineri aspiranți la o carieră în PR. Importanţa competiţiei a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanța ei se măsoară în multitudinea de concurenți aflați an de an la start, în performanțele finaliștilor și în profesionalismul celor care îi arbitrează.

Despre Grupul CEZ în România
Grupul CEZ este prezent pe piața românească înca din anul 2005, odata cu preluarea companiei de distribuție Electrica Oltenia SA care, după procesul de transformare, asigură alimentarea cu energie electrică a șapte județe: Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Vâlcea și Teleorman. Afacerile Grupului CEZ în România sunt reprezentate de cele 8 companii – CEZ Distribuție, CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development și TMK Hydroenergy Power.

Grupul CEZ a investit, în zona Dobrogea, la Fântanele, Cogealac și Grădina, 1,1 miliarde Euro în realizarea celui mai mare parc eolian pe uscat din Europa, cu o putere totală instalată de 600 MW. Construcția parcurilor amplasate la nord de Constanța s-a desfășurat în mai multe etape – prima, aflată la Fântânele, include 139 de turbine eoliene cu o capacitate de 347,5 MW. Cea de-a doua etapă s-a desfășurat în zona Cogealac și Grădina, incluzând 101 turbine cu o capacitate totală de 252,5 MW. Întreaga capacitate a Parcurilor Eoliene CEZ a fost pusa în funcțiune la sfârșitul anului 2012.

În 2011, Grupul CEZ în Romania a achiziționat 100% pachetul de acțiuni al companiei care deține sistemul hidroenergetic de lângă Reșița, județul Caraș-Severin, format din 4 microhidrocentrale (Grebla, Crăinicel 1, Crăinicel 2 și Breazova) și amenajările hidro aferente de la Trei Ape, Gozna, Văliug și Secu, având o capacitate totală instalată de aproximativ 18 MW și o producție de circa 70 GWh/an. Grupul CEZ a investit în reabilitarea complexului de hidrocentrale de la Reșița în scopul creșterii eficienței, capacitatea de producție ridicându-se astfel la circa 22 MW după finalizarea procesului de modernizare.

Departamentul Relații Publice, Brand și Marketing
CEZ România

Comments

comments