Pentru îmbunătăţirea standardelor de calitate atât pentru serviciile furnizate cetăţenilor, cât şi pentru optimizarea proceselor de activitate, începând din data de 13 ianuarie 2014 au fost create noi spaţii de lucru cu contribuabilii în sediul AJFP Argeş. 
Parter:
Corp A: ghişee evidenţă, colectare şi registru persoane fizice şi contribuabili mijlocii, case de marcat, cazier fiscal şi registratură. 
Corp B: ghişee evidenţă, colectare, registru persoane juridice. Ghişeele de încasări şi plăţi persoane fizice şi juridice îşi păstrează vechea locaţie. 
Corp D: administrarea conturilor agenţilor economici
Mezanin II
Corp B (intrarea din hol pe scările laterale): birou sinteza şi asistenta elaborării execuţiei bugetelor locale, compartiment evitarea dublei impuneri 
Corp D: birou verificarea şi decontarea cheltuielilor publice.
Astfel, toţi contribuabilii persoane fizice şi juridice îşi pot rezolva problemele de natură fiscală la ghişeele situate la parterul clădirii. 
Programul de lucru al AJFP Argeş va fi următorul. Pentru salariaţi: luni – joi: 8.00 – 16.30, vineri: 8.00 – 14.00. Cu publicul: luni, marţi, joi, vineri: 8.30 – 16.30 şi miercuri: 8.30 – 18.30. Programul de lucru cu publicul al Trezoreriei pentru încasări în numerar: luni, marţi, joi: 8.30 – 13.30, 14.15 -16.30, miercuri: 8.30 – 13.30, 14.15 – 18.30 şi vineri: 8.30 – 11.30, 12.30 – 16.30. Program de lucru cu publicul al Trezoreriei pentru alte operaţiuni aferente activităţii de trezorerie: luni – joi: 8.30 – 13.30 şi vineri: 8.30 – 11.30. 
 

Comments

comments

DISTRIBUIȚI