sarbatoriConform rezultatelor celui mai recent studiu MEDNET Marketing Research Center, în acest an românii din mediul urban se vor bucura de o mini-vacanță de 4 zile, cu ocazia Zilei Internaționale a Muncii. Astfel, aproape jumătate (44,1%) dintre persoanele intervievate care sunt angajate într-o companie sau dețin o afacere, au declarat că vor fi libere, atât în ziua de 1 Mai, cât și pe 2 Mai. Pentru mai mult de jumătate dintre orășeni, petrecerea Zilei Muncii se face în localitatea de domiciliu, împreună cu familia sau prietenii și la tradiționala ”iarbă verde” (pădure, parc, loc de grătar etc.).
Cu toate acestea, un procent de 7,6% dintre persoanele intervievate vor alege de 1 Mai destinații turistice din țară, dintre care 4,4% vor opta pentru destinații montane, 2,7% intenționează să ajungă pe litoral și 0,5% într-o stațiune balneară. De asemenea, cu ocazia mini-vacanței de 1 Mai, 1,5% dintre respondenți vor pleca în străinătate. Bugetul mediu alocat petrecerii zilei de 1 Mai este de 171,1 lei, fiind asemănător celui de anul trecut (179,9 lei). Studiul a fost realizat online, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, urban, în perioada 4 – 8 aprilie 2014.
Au fost intervievate 663 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 55 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,81%.

MEDNET Marketing Research Center reuneşte unii dintre cei mai buni specialişti în domeniile cercetării de piaţă si statisticii. Beneficiind de bogata experienţă individuală a membrilor săi (peste 20 ani experienţă în domeniu), MEDNET Marketing Research Center îşi propune în primul rând să ofere servicii de o calitate ireproşabilă clienţilor săi şi să adapteze continuu instrumentele specifice cercetării de piaţă la cerinţele actuale ale economiei româneşti.  MEDNET Marketing Research Center este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) şi SORMA (Societatea Română de Marketing şi Cercetarea Opiniei Publice).

Comments

comments

DISTRIBUIȚI