Concilierea la RAR! Calea pentru rezolvarea neînțelegerilor dintre clienții nemulțumiți și operatorii economici!

La jumătatea anului am implementat posibilitatea concilierii între clienții nemulțumiți și operatorii economici din zona de competență a Registrului Auto Român, această soluție devenind o cale reală pentru rezolvarea mai rapidă a problemelor celor care ne reclamă posibile nereguli cu care s-au confruntat în interacțiunea cu operatorii economici autorizați.

Am reușit astfel să aducem la masa negocierilor petenții nemulțumiți de modul în care li s-a oferit un serviciu și operatorii economici din piața auto. Știm că interesul vostru principal este rezolvarea situației care a stat la baza reclamației și, din acest motiv, vă propunem concilierea ca pe o o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor.

Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să analizeze situația, echipele RAR-DSP vă pot ajuta prin medierea mai rapidă a litigiului” anunță Registrul Auto Român într-un comunicat de presă.
Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „Petiții și reclamații operatori economici”, puteți opta pentru CONCILIERE. Dacă preferați varianta amiabilă, atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța „Da, vreau conciliere!”, iar inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp, vor contacta părțile implicate și vor face propuneri pentru medierea litigiului, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.

Concilierea poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR posibile nereguli în activitățile din piața auto sau cu privire la eventuale reparații care, sub o formă sau alta, au afectat drepturile beneficiarilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.