CNADNR a semnat contractul pentru actualizarea studiului de fezabilitate al autostrăzii Piteşti – Sibiu

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a anunţat la începutul acestei săptămâni, pe 15 iunie, că a fost semnat contractul care are ca obiect: „Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Piteşti”.
 

Valoarea totală a contractului este de 29.075.308,91 lei fără TVA. În acest moment distanţa între localităţile Sibiu – Pitești se realizează în special pe drumul naţional DN 7, drumul european E 81 şi este de aproximativ 160 km, timpul minim de parcurs fiind de 2 ore şi 30 minute. 

Contractul va avea o durată de implementare de 17 luni şi este împărţită astfel:
– 5 luni Elaborare Studiu de fezabilitate pentru Secţiunea 1 Sibiu – Boiţa şi Secţiunea 5 Curtea de Argeş – Piteşti;
– 12  luni  pentru  Secţiunea  2  Boiţa – Racoviţa,  Secţiunea 3 Racoviţa – Văleni, Secţiunea  4 Văleni – Curtea de Argeş şi Secţiunea 6 DN 73C Tigveni – Râmnicu Vâlcea;
– 5 luni pentru Asistenţa Beneficiarului pentru lansarea şi finalizarea licitaţiilor de lucrări pentru construcţia Autostrăzii Sibiu – Piteşti.

Contractul a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă conform (OUG 34/2006) Asocierii SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI – TECNIC  CONSULTING  ENGINEERING  ROMANIA  SRL, (Lider  de  Asociere – SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA  BUCURESTI).

Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (FC 85%) și Bugetul de Stat (GOR 15%).     

„Aşa după cum am promis s-a semnat contractul de Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru  Autostrada  Sibiu – Piteşti. Am solicitat prestatorului să înceapă cu  sectoarele mai puţin dificile, Loturile 1 şi 5, astfel încât implementarea proiectului să se realizeze cât mai repede. În aceste condiţii, lucrările efective la Autostrada Sibiu – Piteşti  ar putea începe în anul 2016. Acest proiect a fost identificat în Master Planul General de Transport ca fiind prioritate zero, astfel închizându-se Coridorul IV Pan European, Nădlac şi Constanţa”, a declarat Directorul General – Narcis Ştefan Neaga.
                                 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.