Centrele de Relatii cu Clientii CEZ nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 26 decembrie 2016 si 02 ianuarie 2017, reluandu-si activitatea in data de 27 decembrie 2016, respectiv 03 ianuarie 2017. Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza data de 26 decembrie 2016, a doua zi de Craciun, precum si data de 02 ianuarie 2017 drept sarbatori legale si zile libere la nivel national.

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in zilele de 26 decembrie 2016 si 02 ianuarie 2017. Incepand cu data de 27 decembrie 2016, respectiv 03 ianuarie 2017 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile – resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.

Echipele operative CEZ
Pe parcursul zilelor de 24, 25 si 26 decembrie 2016, cu ocazia sarbatorii Craciunului, respectiv 31 decembrie, 01 si 02 ianuarie 2017 nu au fost planificate intreruperi programate. Totodata, echipele operative CEZ Distributie, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigurara continuitatea in alimentarea cu energie electrica.

Info Linia CEZ
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 – 20:00.

Liniile telefonice ale operatorului de distributie
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.

Comments

comments