Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program cu publicul pe 1 şi 8 iunie

386 views

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program cu publicul pe 1 şi 8 iunie. Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 01 iunie 2020 și 08 iunie 2020, reluându-și activitatea în data de 02 iunie 2020, respectiv 09 iunie 2020.

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 01 iunie 2020, Ziua Internațională a Copilului, drept sărbătoare legală și zi liberă la nivel național. De asemenea, ziua de 08 iunie, a doua zi de Rusalii, este declarată zi liberă.

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare

Conform reglementărilor în vigoare, Centrele de Relații cu Clienții CEZ își întrerup activitatea în zilele de 01 iunie 2020, respectiv 08 iunie 2020.

Începând cu data de 02 iunie, respectiv 09 iunie 2020, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, adaptat contextului actual, respectiv 08:30 – 14:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii noului coronavirus, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Craiova, Băilești, Pitești, Câmpulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Târgu Jiu, Râmnicu Vâlcea, Drăgășani, Alexandria, Roșiorii de Vede, Videle, Timișoara şi Iași.

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din localitățile Baia de Aramă, Călimănești, Curtea de Argeș, Corabia, Horezu, Bechet, Orșova, Reșița, Filiași și Vânju Mare, își vor relua activitatea după zilele libere naționale.

Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:

  •  Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

Totodată, clienţii CEZ cu vârste de peste 65 de ani vor putea lua legătura cu furnizorul CEZ Vânzare prin intermediul unei liniei telefonice dedicate, 0318 222 842, în intervalul orar 08:00 – 20:00, disponibilă până la jumătatea lunii iunie 2020. Apelarea numărului dedicat clienţilor de peste 65 de ani, va face legătura directă cu un operator de call center, fără a mai intra în meniul IVR Dynamic (asistentul vocal interactiv).

Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri,  intervalul orar 08:00 ・16:00.

Alte canale de comunicare:
– Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
– Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
– Numărul de fax: 0248 524 834.

Comments

comments