Patronul firmei „Lazăr Company” a ajuns primul în România ca mărime şi pe locul trei în Europa în ce priveşte fiabilitatea, calitatea şi volumul de transport. Ascensiunea fulminantă a firmei lui Benone Lazăr s-a produs după ce acesta a cumpărat cea mai mare parte din flota companiei Edy Spedition din Hunedoara, cea mai mare companie de transport de mărfuri din sud-estul Europei. Declinul acestei firme s-a produs anul trecut, când patronul Alin Popa a murit într-un tragic accident rutier. Deşi nu vrea să facă public câte din maşinile de la Edy Spedition a luat şi nu vrea să se laude cu asta, Benone Lazăr este, în schimb, foarte mândru de titlul european primit. „Ei, câte am cumpărat! Da, am luat, dar nu am ajuns pe locul 5 în Europa. Zvonuri! Dar că am ajuns cel mai mare din România, asta puteţi să spuneţi! În Europa sunt locul III în alt clasament, unul ce ţine cont de fiabilitate, calitate, rute, volum de transport. Am primit şi diplomele, le am frumos la birou!”, ne-a declarat Benone Lazăr.
Un alt mare transportator este şi Com Divers Auto Ro, firmă condusă de Dan Lazăr, fratele lui Benone, ceea ce face ca cei doi fraţi să facă, practic, acum, legea în transportul rutier de mărfuri din România. Astfel, după ce în 2010, compania Com Divers Auto Ro, condusă de Dan Lazăr, a fost declarată transportatorul anului în România, în 2012 a venit rândul celor de la „Internaţional Lazăr Company” să obţină acelaşi calificativ. La finele anului trecut, „Internaţional Lazăr Company” a fost marea câştigătoare a competiţiei transportatorilor rutieri, firma adjudecându-şi, pe lângă titlul de Romanian Transport Company of The Year 2012 – Continental, şi patru premii speciale – Premiul pentru popularitate (cele mai multe voturi ale cititorilor Ziua Cargo), Premiul pentru Pregătire Profesională, Premiul pentru IT şi Premiul pentru Stabilitate Financiară. Pentru aceste motive, firma piteşteană a fost anul acesta candidatul României la competiţia europeană de profil – European Transport Company of the Year. Internaţional Lazăr Company a mai participat la concursul european în 2010, obţinând atunci tot locul III.
În ce priveşte firma Edy Spedition, aceasta a intrat în declin după ce Alin Popa, cela care a fondat-o şi a condus-o timp de 20 de ani, a decedat într-un accident rutier produs în mai 2012, la doar 41 de ani. Grupul Edy a fost zdruncinat din temelii, creditorii l-au luat cu asalt, iar procesele în care s-a cerut executarea silită a companiei s-au înmulţit. Cea mai mare parte din acţiuni a fost moştenită de fiul lui Alin Popa, însă grupul, intrat în insolvenţă, a fost administrat de un lichidator judiciar. Flota de camioane s-a redus până la un sfert faţă de cele circa 1.200 de autovehicule pe care Edy Spedition le deţinea în anul 2008, iar în ultimele luni zeci de angajaţi ai transportatorului au fost puşi pe liber.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI