PREŢURI MICI ŞI GRIJĂ PENTRU CLIENŢI Deschis în octombrie 2007, Auchan Piteşti este, din această lună, cel mai mare hipermarket din provincie, suprafaţa sa crescând de la 10.000 la 12.500 m2. Gama de produse a ajuns şi ea la 50.000 de articole, majoritatea covârşitoare, la cele mai mici preţuri din regiune. Fan înrăit de ani de zile al cumpărăturilor în hipermarketuri, mi-am dorit mereu un loc în care să găsesc toate produsele căutate, acestea să aibă şi preţuri mici, iar spaţiul în care merg cu căruciorul să fie unul mare şi aerisit, pentru a nu intra în „coliziuni” cu alţi clienţi.

Din octombrie 2007, odată cu deschiderea Auchan Piteşti, acest set de visuri a devenit realitate, hipermarketul devenind, în scurt timp, locul preferat de cumpărături a zeci de mii de argeşeni şi nu numai.
Practic, atunci când vorbeşti cu cineva despre Auchan Piteşti, prima sintagmă care îi vine instantaneu în minte interlocutorului este: „Locul unde au preţuri super bune, produse foarte bune şi servire fără cusur”. Altfel spus, Auchan Piteşti este „regatul” cumpărăturilor.
Şi cum la Auchan Piteşti surprizele plăcute sunt o constantă, la sfârşitul săptămânii trecute am mai avut parte de încă una, de proporţii şi la propriu, şi la figurat. Din iulie, Auchan Piteşti este cel mai mare hipermarket din afara Bucureştiului, suprafaţa de vânzare crescând de la 10.000 de m2 la nu mai puţin de 12.500 m2, iar gama de produse ajungând la 50.000 de articole, totul pentru a răspunde şi mai bine nevoilor numeroşilor săi clienţi. Practic, întregul magazin a fost modernizat în baza unei investiţii de circa 1,5 milioane euro, devenind astfel unul dintre magazinele de referinţă Auchan din Europa Centrală şi de Est.
La Auchan Piteşti lucrează peste 370 de argeşeni. Extinderea suprafeţei de vânzare a fost diferită de la o zonă la alta, cele mai mari creşteri fiind în cazul produselor proaspete (fructe şi legume, brutărie, patiserie, carmangerie, gastronomie, lactate etc.), de +40% la cea a produselor alimentare de consum curent (+40%), dar şi textile (+30%) sau produse nealimentare tip bazar (+25%).

Printre atracţii, zona specială cu oferte la produse bio sau… whisky shop

Odată cu remodelarea, au fost create sau dezvoltate şi mai multe zone speciale cu oferte pentru produse bio, fără gluten, dietetice, internaţionale dar şi raionul vrac, standurile alimentare cu servire, casa vinurilor, whisky shop, universul animalier, zona de metraje unde clienţii pot achiziţiona mochete, muşama, folie, furtun etc, sau standul cu produse pentru machiaj şi zona de înfrumuseţare. Am mers prin hipermarketul extins, avându-i drept ghizi avizaţi şi foarte documentaţi pe Tiberiu Dăneţiu – director Marketing Auchan România şi Maria Vulpaşi – director magazin Auchan Piteşti. Cu alei largi, cu rafturi bine organizate şi cu 50 de case de marcat în linie (cele mai multe ale unui hipermarket din România), plus 6 case în interiorul hipermarketului, Auchan le permite clienţilor să facă nu doar economie de bani, ci şi de timp, respectiv să se bucure de confort ridicat pe tot parcursul cumpărării într-un centru comercial modern.

La Auchan Piteşti, găseşti şi pâine de 6 kilograme

De o puternică popularitate printre clienţi se bucură noul stand, de unde clienţii pot cumpăra pâine la…vrac. Practic, clientul îşi poate alege cantitatea de pâine (produsă în laboratoarele proprii) pe care doreşte să o cumpere, de la 100 de grame până la 6 kilograme. Iar pâinea de 6 kilograme este o adevărată încântare, fiind ideală în cazul ieşirilor la picnic sau al petrecerilor. În afară de pâinea clasică, cei care vin la acest stand delicios pot cumpăra inclusiv pâine cu măsline sau cu ceapă. Auchan Piteşti dovedeşte că se gândeşte permanent la clienţi şi la preţuri şi prin cele peste 3.500 de produse marcă proprie (Auchan şi Pouce), care oferă cel mai bun raport calitate-preţ. La Auchan Piteşti, clienţii pot găsi cea mai variată ofertă de bere (din câteva zeci de ţări) din toată regiunea Argeşului şi Dâmboviţei, iar preţurile, ca şi sortimentele, sunt extrem de ispititoare.
Încă un plus pentru acest hipermarket: la Auchan Piteşti poţi găsi extrem de multe produse româneşti, destule dintre ele chiar din Argeş, cum ar fi excelenta Apă a Craiului (minerală şi plată), care provine din Dâmbovicioara. Hipermarketul Auchan Piteşti are propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie.
Grupul francez Auchan, unul dintre giganţii mondiali din retail, a avut o cifră de afaceri de 44,4 miliarde euro în 2011, în creştere cu 1,881 miliarde euro faţă de 2010, ajungând la 618 hipermarketuri şi 759 supermarketuri în 12 ţări. Cea mai mare creştere a cifrei de afaceri (13,6%) a fost în Europa Centrală şi de Est şi în Asia (China şi Taiwan).

 

Comments

comments

DISTRIBUIȚI