Au mai rămas două săptămâni până la debutul Turului României. În penultima etapă, caravana ciclistă are finish la Curtea de Argeș. Una dintre cele mai prestigioase curse de ciclism rutier din sud-estul Europei și cel mai important eveniment sportiv internațional din țara noastră din acest an va alinia la start aproximativ 120 de cicliști ce vor parcurge un traseu total de peste 800 km. Pe 12 septembrie, cicliștii vor trece linia de finish a celei de-a patra etape la Curtea de Argeș.

În data de 12 septembrie 2020, se va desfășura penultima etapă, cea de a patra, a Turului României 2020, pe traseul Brașov – Ghimbav – Codlea – Făgăraș –  Viștea de Jos – Arpașu de Jos – Cârțișoara – Bâlea Lac –  Vidraru – Corbeni – Albești de Argeș, cu sosire în Curtea de Argeș. Sosirea caravanei cicliste în Curtea de Argeș va avea loc în jurul orelor 15:30 – 16:00, intrarea realizându-se din DN 7C – strada Albești – strada Eroilor – B-dul Basarabilor. Festivitatea de premiere a etapei a 4-a va avea loc la Curtea Domnească, în jurul orei 16:30.

De aici, se va face transbordarea la București, unde, în data de 13 septembrie, va avea loc etapa finală, a 5-a, care va consta într-o probă de circuit cu lungimea de 100 km, pe traseul Piața Presei Libere – Șos. Kiseleff – Arcul de Triumf – Șos. Regele Mihai I – Piața Victoriei și retur.

Ținând cont de contextul sanitar actual, ediția din acest a Turului României nu va putea beneficia de spectatori pe parcursul traseului. Astfel, pasionații sportului sunt îndemnați să urmărească fiecare moment al evenimentului în mediul online, pe site-ul www.turulromaniei.com și pe pagina de Facebook Turul României, unde competiția va fi transmisă în direct.

Turul României este sprijinit de Auchan Retail România, în calitate de partener principal, pe baza unui parteneriat de lungă durată încheiat cu Federația Română de Ciclism. Acest demers reprezintă o continuare a programelor de responsabilitate dedicate societății românești, derulate de Auchan alături de furnizorii săi care au decis să devină sponsori ai acestui proiect. În acest sens, o serie de acțiuni, produse dedicate și proiecte speciale sunt prevăzute în magazinele Auchan și pe auchan.ro pe întreaga durată a competiției.

Video teaser Turul României 2020: https://youtu.be/dbW5zN8vhSw

Despre Turul României

Turul României sau „Mica Buclă” este cea mai importantă competiție ciclistă din România. Prima ediție a Turului, câștigată de echipa Bulgariei, a avut loc în 1934, pe o distanță de 1026 de kilometri, având 7 etape. Originile Turului datează însă de la începutul secolului trecut. În august 1910, inspirată de Turul Franței, publicația „Revista Automobila” a organizat Circuitul Munteniei, la care au participat 18 concurenți, pe ruta București-Sinaia-Târgoviște-Butimanu-București. Odată cu venirea Primului Război Mondial, competiția s-a oprit. În 1934, ziarul „Sportul Zilnic” a organizat prima ediție a Turului României, țara noastră devenind a șasea din lume cu propriul tur național. Din 1950 până în 1974, Turul României a fost organizat cu regularitate, urmat de o perioadă de pauză până în 1983. Din 1984, a fost reluată organizarea Turului. Cea mai rapidă cursă parcursă în cadrul Turului României a fost în 1974, între Pitești și București, când cei 109 kilometri au fost parcurși cu o medie de 52,516 km/h. Mircea Romașcanu și Constantin Dumitrescu, două legende ale ciclismului românesc, au câștigat fiecare de 3 ori Turului României, fiind cel mai mare număr de victorii individuale.

Ediția din acest an, susținută prin partenerul oficial Auchan Retail România, se va desfășura în perioada 8-13 septembrie. În cadrul competiției, vor fi acordate o serie de tricouri distincte: tricoul galben (liderul clasamentului general), tricoul alb (cel mai bun U23), tricoul roșu (cel mai bun sprinter), tricoul verde (King of the Mountain) și tricoul albastru (cel mai bun român).

Mai multe informații despre Turul României 2020 sunt disponibile: www.turulromaniei.com.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse.

Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre cele mai ample acțiuni de responsabilitate derulate de către companie se numără campania Mobilizatron, care a condus la plantarea a 100.000 de copaci în România, realizarea filmului România Neîmblânzită, primul documentar despre natura României, precum și campania de colectare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan.

Comments

comments