Trăieşte-ţi viitorul! Campanie realizată de Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor

APPA –€ Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor lansează campania de educaţie financiară – ”Trăieşte Viitorul!” susţinută de Metropolitan Life.

La baza acestei campanii se află rezultatele unui studiu realizat de KPMG la solicitarea APPA, care ilustrează nevoia de creştere a nivelului de educaţie financiară în România.

・ Un român alocă, în medie, 18 euro pe an pentru asigurările de viaţă, media Uniunii Europene fiind de 1.300 euro.
・ 4 din 10 romani nu au un cont bancar
・ 1 din 5 români economiseşte pentru bătrâneţe

Se estimează că un român pensionat în 2048 va avea din pensia de stat o rată de înlocuire a venitului obţinut ca salariat de sub 40%, comparativ cu nivelul recomandat de OECD de 70%.

Romania se află pe ultimul loc în Europa în ceea ce priveşte educaţia financiară, indicatorul care măsoară nivelul acestei componente fiind de 21%, comparativ cu nivelul mediu al UE, de 52%.

Mai multe informaţii despre plasarea ţării noastre în context european în ceea ce priveşte viitorul financiar al românilor sunt incluse în documentul ataşat şi în studiul pe care îl găsiţi AICI: http://appa-asigurari.ro/doc/Studiu_KPMG_APPA.pdf.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.