Fără sănătate, nimic nu contează! Este ideea de la care a pornit proiectul „Totul pentru Viaţă”, o revistă de informaţii medicale şi sănătatea mediului, fondată de Elena Iagar – jurnalist – şi Daniela Stănică – expert în marketing şi comunicare.
„Cu toţii ne dorim sănătate, că-i mai bună decât toate, dar ne comportam de parcă am fi nişte zei nemuritori, cărora nu li se va întâmpla nimic, niciodată! Ne sinucidem treptat, cu zâmbetul pe buze, prin hrana moartă, băutură, fumat, droguri, emoţii negative, închiderea minţii la nou. Iar când suntem atinşi de boală pretindem că suntem victimele sorţii crude şi a unui Dumnezeu care „atât a vrut El ca noi să trăim”. Abia când ni se întâmplă, nouă sau celor dragi, ceva grav devenim atenţi la sănătate. Revista „Totul pentru Viaţă” are ca obiectiv conştientizarea oamenilor că e mai bine să previi decât să tratezi. Înţelegem acest lucru teoretic – dar nu reuşim să-l punem în practică”, spune Elena Iagăr, redactorul-şef al revistei.

„Nu ne facem iluzii, nici eu, nici colegii mei, că toţi cititorii revistei „Totul pentru Viaţă” vor începe imediat să facă ceva pentru ei înşişi, chiar dacă, teoretic, vor fi de acord cu aceste idei. Probabil că mulţi vor citi şi vor gândi „Exagerează! Mie mi-e încă bine cu sănătatea şi, oricum, n-o să mi se întâmple nimic. Şi, dacă o fi, n-o să fie chiar aşa grav”. Iar apoi îşi vor mai aprinde o ţigară, vor mai consuma alimente şi băuturi toxice, se vor mai agita din nou prin stres, furie, nemulţumire, teamă, orgolii, închiderea minţii şi altele asemănătoare. Dar sunt sigură că pentru cei mai mulţi dintre ei va însemna un moment de cotitură. Vor lua în serios lucrurile pe care noi şi colaboratorii noştri le scriem acolo şi vor face măcar puţin ca să modifice cursul auto-destructiv inconştient al propriei lor vieţi”, mai spune Elena Iagăr.

Vector de promovare pentru mediul medical argeşean

„Revista „Totul pentru Viaţă” îşi propune să devină vectorul perfect de marketing şi promovare pentru medicii, terapeuţii, clinicile şi laboratoarele medicale din Argeş. Având în vedere haosul şi deficienţele din sistemul de sănătate, am fi tentaţi să credem că publicitatea nu este o necesitate în acest domeniu. Dar gândiţi-vă! Ce face un om când se îmbolnăveşte? Întreabă prieteni, caută oameni care au avut probleme asemănătoare, apelează la „dr. Google” şi nu întotdeauna soluţiile găsite îi sunt la îndemână. Noi ne-am propus să-i ajutăm pe argeşeni să-şi rezolve problemele de sănătate aici, acasă, să nu mai fie nevoiţi să dea fuga la Bucureşti ori de câte ori se află în suferinţă. Este o oportunitate pentru clinicile şi cabinetele medicale să-şi promoveze serviciile, aparatura şi specialiştii care activează în cadrul lor. Depinde doar de ei să o folosească. Noi venim în sprijinul lor şi, ca să dovedim asta, le oferim un discount tuturor celor care, până pe 30 martie, încheie parteneriate cu noi”, spune Daniela Stănică, responsabilul de marketing al revistei.

Evenimentul de lansare a avut loc la restaurantul „Victoria” şi a fost onorat cu prezenţa de peste 250 de somităţi din lumea medicală argeşeană şi din mediul de afaceri, care au răspuns invitaţiei de a fi alături de proiectul „Totul pentru Viaţă”. Cu acest prilej au fost lansate către public primele două numere ale revistei în care puteţi găsi materiale documentare, sfaturi şi idei oferite cu generozitate de cei mai buni specialişti argeşeni din diverse specialităţi medicale: pediatrie, neurologie, dermatologie, alergologie, kinetoterapie sau terapii complementare precum reiki, dar şi din domeniul sportului.
Dintre colaboratorii „Totul pentru Viaţă”, toţi nume de prim rang în medicina argeşeană, o menţiune aparte merită dl. dr. Crucian Hotăran, căruia celor două iniţiatoare ale revistei au dorit să îi mulţumească în mod special pentru încrederea pe care le-a acordat-o, având curajul să apară pe coperta primei ediţii a revistei şi abordând un subiect care stârneşte multe controverse: vaccinarea copiilor.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI