Istituția Prefectului Județului Argeș informează că pentru buna desfășurare a activităților ce intră în competența S.P.C.R.P.C.I.V. Arges și deservirea promptă a cetățenilor, începând cu data de 20.08.2020, la nivelul serviciului este operațional Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare – S.E.D.O. (sistem ticketing – bonuri de ordine), care va funcționa în paralel cu programările online.

Bonurile de ordine vor fi disponibile, momentan, doar pentru următoarele operațiuni (1 bon fiind valabil pentru fiecare operațiune/lucrare):
• Pierdere certificat de înmatriculare;
• Pierdere plăci de înmatriculare;
• Înmatriculare/transcriere motociclete, ATV-uri și remorci;
• Înmatriculare/transcriere pentru persoanele juridice;
• Modificări certificat de înmatriculare (adresă, mențiuni);
• Permis de conducere – Extensie ctg. B – 4250 kg;
• Permis de conducere – Șoferi de TIR și Taxi, cu justificare oficială;
• Examinări – programare/reprogramare ctg. A, C, D, E și redobândiri.

“In contextul epidemiologic actual, consideram ca prin implementarea acestui sistem electronic, timpii de asteptare la ghisee se vor reduce semnificativ, asigurand fluidizarea primirii si solutionarii solicitarilor cetatenilor, venind ca o masura de preventie suplimentara impotriva raspandirii COVID-19”, transmite Prefectura Argeș.

Comments

comments