Primăria Pitești a finalizat implementarea proiectului pentru simplificarea procedurilor administrative. Finanțarea s-a făcut din fonduri europene

Primăria Pitești a finalizat implementarea proiectului pentru Simplificarea procedurilor administrative. Finanțarea s-a făcut din fonduri europene. Astăzi, 15 decembrie 2021, a avut loc la Primăria Municipiului Pitești conferința de finalizare a proiectului „Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii Municipiului Pitești” Cod SMIS 126349, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014–2020, Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente.

În urma implementării proiectului au fost obținute următoarele rezultate:

  • Implementare portal servicii electronice și modul bugetare participativă pentru cetățeni;

Schimb de experiență cu autorități / instituții / organisme ale administrațiilor Uniunii Europene;

Conferința de finalizare a proiectului:

  • SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE PENTRU CETĂȚENII MUNICIPIULUI PITEȘTI”, c
  • Retrodigitalizarea documentelor tradiționale aflate în arhiva instituției;
  • Plan de comunicare privind atragerea utilizatorilor vizați la serviciile electronice oferite;
  • Instruirea unui număr de 25 de salariați din cadrul instituției în domeniul planificării strategice.

Portalul de servicii poate fi accesat de pe site-ul www.primariapitesti.ro, secțiunea Servicii Online – ePortal: https://eportal.primariapitesti.ro/ , serviciile disponibile fiind:

  • Obținere Certificat de Nomenclatură stradală;
  • Autorizații transport greu;
  • Autorizație taxi;
  • Viză anuală taximetrie;
  • Cazier profesional taxi;
  • Sesizări online – harta incidentelor;
  • Autorizație privind desfășurarea activităților economice;
  • Cerere ocupare domeniu public (acord pentru utilizarea temporară a locurilor publice în scopul desfășurării de activități comerciale);
  • Înștiințarea începerii lucrărilor de construire/desființare;
  • Înștiințarea terminării lucrărilor de construire/desființare.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă consolidarea capacității administrative a Municipiului Pitești prin simplificarea măsurilor adresate cetățenilor și îmbunătățirea procesului decizional, a planificării strategice și execuției bugetare.

  • Scopul proiectului a constat in consolidarea capacității administrative a Municipiului Pitești prin crearea unui portal de servicii electronice, a unui modul de bugetare participativa, retrodigitalizarea documentelor din cadrul institutiei si dezvoltarea competentelor si abilitatilor personalului de conducere și execuție din Primăria Municipiului Pitești.

Valoarea totală a proiectului este de 3.995.941,20 lei, din care valoarea cofinanțării Uniunii Europene în sumă de 3.396.550,05 lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.