Primăria comunei Bradu angajează referent asistent – Biroul Poliție Locală

Primăria Comunei Bradu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de referent, clasa I, grad profesional asistent – Biroul Poliţie Locală.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: nivelul studiilor: diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor (studii liceale,respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat) – minimum 6 luni; aviz psihologic eliberat de un psiholog autorizai în domeniul apărării naţionale, ordinii şi siguranţei publice pentru deţinere port-armă;
să posede permis de conducere auto categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 18 decembrie 2017, ora 10:00: proba sportivă;
– 19 decembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Bradu, str. Principală nr. 364, comuna Bradu, judeţul Argeş, telefon 0248.279.412, interior 211.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.