Nou management la Dacia. Alexandru Giurgescu este noul director al Direcției Logistică România

Nou management la Dacia. Alexandru Giurgescu este noul director al Direcției Logistică România. Absolvent al Institutului Politehnic București, Facultatea de Transporturi, Alexandru Giurgescu are o experiență de 30 de ani în Automobile Dacia. De-a lungul carierei sale a avut multiple responsabilități, în diverse activități, de la inginer stagiar, până la director AILN, director Tehnic Dacia, director Fabricație și Logistică Uzina Vehicule Dacia.

Cariera sa este strâns legată de lansarea proiectului Logan, în calitate de șef Proiect Logistică X90, de dezvoltarea proiectelor Logan MCV și a tuturor versiunilor derivate, având responsabilitatea de director Proiect.

Transformarea liniilor de fabricație și robotizarea proceselor de fabricație au fost misiunile prioritare ale lui Alexandru Giurgescu, în ultimii trei ani.

„€Sunt onorat să primesc această nouă responsabilitate, în contextul în care Logistica va beneficia de investiții pentru acompanierea creșterii capacității de producție. Realizările mele sunt datorate echipelor cu care am avut șansa să lucrez. Succesul meu este, în egală măsură, succesul lor. Împreună, reușim orice ne propunem!” a declarat Alexandru Giurgescu.

Direcția Logistică România (DLR) din cadrul platformei industriale Dacia de la Mioveni are ca principală misiune asigurarea condițiilor necesare bunei desfășurări a procesului de comandă/aprovizionare şi transport de piese pentru fabricația vehiculelor şi a componentelor mecanice în Uzinele Dacia de la Mioveni, precum şi în cele 23 de uzine ale Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi care produc vehicule din gama Global Access la nivel internaţional (gama din care fac parte și modelele Dacia).

Totodată, DLR deservește direcția Comercială prin organizarea şi expedierea produselor finite (vehicule noi) către rețeaua autorizată de vânzări din România și din afara țării.

Groupe Renault Romnia
Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,9 milioane de vehicule în 2018. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2017 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 5,7 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 18.800 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.