Prezent în conferinţa de presă de joi a Partiduui Naţional Liberal Argeş, consilierul judeţean Narcis Sofianu a adus critici serioase actualei administraţii piteştene, în frunte cu viceprimarul Ionică,

pe tema dezbaterilor publice pe care aceştia le organizează doar de faţadă. Sofianu este unul dintre reprezentanţii PNL care aspiră la statutul de candidat la fotoliul de primar al Piteştiului din partea formaţiunii liberale.

“Am văzut un simulacru de dezbatere publică zilele trecute la Primăria Piteşti… Atunci când ar trebui chemaţi cetăţenii direct interesaţi de o anumită problemă, care să vină să îşi dea cu părerea despre o situaţie care îi interesează direct, la primărie sunt chemaţi funcţionarii publici cărora, evident, le e frică să deschidă măcar gura, pentru ca să nu îşi piardă locul de muncă, că doar nu o să îşi contrazică şefii. O dezbatere ar trebui să fie un brain-storming, o luptă de idei, pentru că e logic că un om nu le poate ştii pe toate… Doar când se întâlnesc mai multe minţi la un loc, şi discută, se poate obţine ceva concret şi pot apărea nişte idei fezabile. Şi nici nu ştiţi câte idei bune au oamenii obişnuiţi, din cartiere, care se cinfruntă cu anumite probleme în fiecare zi! Dar la Primăria Piteşti, ideea de dezbatere publică este să îţi chemi subordonaţii să îi pui să bată din palme, ca focile la circ, la prostiile tale! Pe vremuri erau un serial, “Ce vrăji a mai făcut Samantha”! Mă şi îngrozesc când mă gândesc ce vrăji mai face administraţia piteşteană şi cu ce idei fantasmagorice mai vine” a spus Narcis Sofianu.
El a atras atenţia că noile proiecte anunţate de edilii piteşteni, cu pasaje supraterane inspirate din filmele SF nu au cum să fie potrivite pentru Piteşti. De asemenea, a anunţat că a decis să nu se mai opună proiectului de regenerare urbană, deşi acesta duce la distrugerea unor mari suprafeţe de spaţiu verde. Pentru că, a explicat domnia sa, pentru că acesta este finanţat din bani europeni şi nerespectarea proiectului şi neterminarea lui la termenul stabilit, adică 31 decembrie, ar însemna un eşec public pentru oraş şi ar duce practic la penalizarea Primăriei cu sume imense, ce ar trebui plătite apoi tot din banii cetăţenilor.