My CEZ devine asistentul personal al clienţilor CEZ Vânzare începând din această primăvară. CEZ Vanzare, cel mai mare furnizor de energie din sud-vestul Romaniei, lanseaza My CEZ – asistentul personal al clientilor din sectorul energiei si gazelor naturale. Aplicatia are un design simplu si functionalitati multiple, aducand o valoare adaugata experientei utilizatorilor.
My CEZ poate fi accesat atat in varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cat si de pe telefonul mobil sau tableta, prin aplicatia disponibila in AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc sa isi activeze contul pot sa se inregistreze folosind datele de client CEZ si o adresa de email valida.
Prin intermediul aplicatiei, clientii CEZ Vanzare gasesc intr-un singur loc toate informatiile despre contractul de energie electrica si gaze naturale. Portalul are o interfata intuitiva, precum si numeroase functionalitati:
・ Verificarea consumului de energie electrica si de gaze naturale
・ Vizualizarea si descarcarea facturilor CEZ Vanzare
・ Efectuarea platilor online
・ Vizualizarea situatiei platilor si a restantelor
・ Programarea vizitelor in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ
・ Transmiterea indexului autocitit
・ Vizualizarea istoricului de consum, de facturi si de plati
・ Gestionarea mai multor locuri de consum din acelasi cont de client
・ Solicitarea unei oferte de energie electrica sau de gaze naturale
・ Verificarea programului de intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica
Odata cu lansarea aplicatiei My CEZ, CEZ Vanzare implementeaza si o serie de solutii digitale complementare:
IVR Dinamic (asistent vocal interactiv): ofera acces rapid la Info Linia CEZ – 0251 929, pentru a afla informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru a inregistra un deranjament fara a mai intra in contact cu un operator
My CEZ Kiosk: aparatele sunt disponibile clientilor care viziteaza centrele de relatii cu clientii din Craiova, Pitesti si Ramnicu Valcea si ofera informatii utile despre contul de client
Programare online pentru vizitele in Centrele de Relatii cu Clientii, prin intermediul cezinfo.ro.
Lansarea portalului My CEZ face parte dintr-un amplu proces de transformare digitala a companiei, initiat din dorinta de a oferi clientilor solutii simple si rapide, potrivite nevoilor lor.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
Despre Grupul CEZ în Romania
Grupul CEZ este prezent pe piata romaneasca inca din anul 2005, odata cu preluarea companiei de distributie Electrica Oltenia SA care, dupa procesul de transformare, asigura alimentarea cu energie electrica a sapte judete: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea si Teleorman.
Afacerile Grupului CEZ in Romania sunt reprezentate de cele 8 companii – Distributie Oltenia (fosta CEZ Distributie), CEZ Romania, CEZ Vanzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development si TMK Hydroenergy Power.
CEZ Vanzare este principalul furnizor de energie electrica din sud-vestul Romaniei, dar si furnizor de gaze naturale, cu un portofoliu de clienti casnici si industriali care depaseste 1,3 milioane de clienti.
Grupul CEZ detine in Romania si cel mai mare parc eolian pe uscat din Europa, in zona Dobrogea, la Fantanele, Cogealac si Gradina. Parcul Eolian a insemnat o investitie de 1,1 miliarde euro si contine 240 de turbine eoliene cu o putere totala instalata de 600 MW. Intreaga capacitate a Parcurilor Eoliene CEZ a fost pusa in functiune la sfarsitul anului 2012.
Totodata, incepand cu 2011, Grupul CEZ in Romania detine in portofoliul sau sistemul hidroenergetic de langa Resita, judetul Caras-Severin, format din 4 microhidrocentrale (Grebla, Crainicel 1, Crainicel 2 si Breazova) si amenajarile hidro aferente de la Trei Ape, Gozna, Valiug si Secu. Grupul CEZ a investit in reabilitarea complexului de hidrocentrale de la Resita in scopul cresterii eficientei, capacitatea de productie ridicandu-se de la 18MW la circa 22 MW dupa finalizarea procesului de modernizare.