MOTORSPORT. Lupta finală a sezonului se dă la Raliul Moldovei pentru DTO Rally Team. Campionatul Național de Raliuri Betano se încheie în acest weekend în Moldova, Bacăul fiind capitala motorsportului românesc pentru trei zile, în perioada 23-25 octombrie. Într-un an dominat de incertitudine, motorsportul a avut parte de dueluri strânse, lupte aprige și de o competiție surprinzătoare în clasamentul echipelor, unde șase grupări au luat startul de-a lungul sezonului.

Cursa care închide sezonul competițional 2020 programează 12 probe speciale, pe o lungime de 102 kilometri cronometrați. După parcurgerea shakedown-ului vineri, echipajele vor participa seara, începând cu ora 18:30, la startul festiv din Piața Tricolorului, în municipiul reședință de județ. Cu câte două parcurgeri pe „Runcu”, „Moinești” și „Vermești” în prima zi de concurs, Raliul Moldovei debutează sâmbătă pe probele de lângă Moinești, ca mai apoi, duminică, acțiunea să se mute în pădurile de lângă Bacău. Echipajele vor „alerga” în a doua zi de concurs pe „Trebeș”, „Hemeiuș”, dar și pe circuitul Speed Park din Bacău, cu o desfășurare de forțe care cuprinde drumuri din tot județul.

DTO Rally Team pornește în Raliul Moldovei cu obiectivele setate: gruparea argeșeană se luptă pentru locul secund în clasamentul echipelor în Campionatul Național de Raliuri Betano 2020. Cu trei echipe aflate într-un duel strâns pentru podium, lupta va fi strânsă pe macadamul de lângă Bacău, iar orice punct va fi important, la finalul celor șase curse din acest sezon.

Cu patru echipaje în componență, DTO Rally Team nu se va baza pe Eugen Cărăgui și Robert Fus, absenți din cauza faptului că pilotul nu s-a refăcut complet după incidentul de la Transilvania Rally. Cristi Dolofan și Petre Tobă vor reprezenta echipa în cadrul clasei RC2, dar și în lupta pentru clasamentul general, în timp ce Bogdan și Delia Năstase pornesc în Raliul Moldovei pentru o nouă victorie în cadrul clasei 11. Dorin Banciu și Ioana Stan vor lupta în aceeași categorie dedicată mașinilor cu tracțiune integrală, în timp ce Raul Badiu și Rareș Fetean vor reprezenta echipa în Cupa Dacia.

La bordul Peugeot-ului 208 R5, Dolofan și Tobă își propun să fie rapizi pe macadamul băcăuan pentru a obține un loc fruntaș în clasamentul final în clasa RC2. „Planul este să mergem tare pentru a aduce puncte valoroase pentru echipă. Ne dorim să avem un parcurs bun și, desigur, să ne distrăm pe macadam cu modelul 208. Este ultima cursă a sezonului și ne dorim să încheiem anul competițional cu un rezultat bun și cu o evoluție de care să fim mulțumiți.” a spus Cristi la debutul în Raliul Moldovei.

După victoria în cadrul clasei 11 de la Transilvania Rally, Bogdan și Delia Năstase revin pe macadam la Raliul Moldovei, suprafața pe care pilotul piteștean este cel mai rapid. Cei doi își propun să repete rezultatul de la Cluj și să aducă maximul de puncte pentru DTO Rally Team într-o cursă unde s-au impus anul trecut. În paralel, Dorin Banciu și Ioana Stan pornesc în aceeași categorie, având ca obiectiv podiumul în clasa 11 pentru a continua lupta pentru titlul categoriei la final de sezon competițional.

La bordul unui model Sandero, Raul Badiu și Rareș Fetean mai au un pas de făcut spre titlul Cupei Dacia: cei doi sunt lideri în acest moment în cupa monomarcă, după cinci victorii din cinci curse în 2020. În plus, echipajul este implicat în lupta pentru titlul clasei RC5, anunțându-se o cursă în care cei doi vor fi rapizi pe suprafața preferată. „Ne bucurăm să revenim pe macadam și ne dorim victoria la Cupa Dacia pentru a aduce puncte maxime pentru echipă. Ne propunem să fim rapizi pe probele speciale și să stăm departe de orice probleme pentru a ne atinge obiectivele” a spus Raul Badiu înaintea testelor din Raliul Moldovei.

În sezonul 2020, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, Vilma, Catena, Tellur, Total, Oscar Downstream și HidroGaz.

Comments

comments