Miercuri, 12 septembrie, începând cu ora 12,00, în sala de şedinţe de la sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Argeş, Bd. Republicii, nr. 118, contribuabilii vor beneficia de răspunsuri la întrebările referitoare la serviciile electronice oferite de ANAF şi schemele de ajutor de stat, instituite conform H.G. 807/2014.
La această întâlnire vor mai fi prezentate calendarul obligaţiilor fiscale aferente lunii septembrie 2018, aspecte privind eşalonarea la plată a obligaţiilor fiscale, modalităţile de stingere a obligaţiilor fiscale şi efectuarea plăţilor, precum şi alte noutăţi legislative.
Contribuabilii interesaţi să participe la această întâlnire se pot programa prin intermediul „Formularului de contact” de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, accesând următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând Categoria „Asistenţă în domeniul fiscal”, Subcategoria „Întâlniri cu contribuabilii”.