Ministerul Finantelor Publice derulează o campanie de informare si verificare privind publicitatea înselătoare si publicitatea comparativă la un esantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi si tutun (cod CAEN 4711).

Programul are ca scop informarea comerciantilor privind prevederile legale în domeniul publicitătii înselătoare si comparative si a consecintelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul on-line, presa scrisă, panotaj stradal, brosuri, pliante etc. În cazul în care se constată încălcări ale legislatiei în domeniu pot fi aplicate sanctiuni.

Actiunile de informare si verificare sunt realizate de reprezentanti ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Directiilor generale regionale ale finantelor publice din tară, iar în perioada următoare vor fi demarate informări si verificări similare în următoarele domenii: comert cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activităti ale agentiilor de turism si comert cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.

Comments

comments