CEZ Vânzare îşi redeschide Centrele de Relaţii cu Clienţii, stabilind un program redus şi un set strict de reguli de funcţionare. Canalele online ale furnizorului de energie electrică şi gaze naturale rămân în continuare operaţionale şi simplu de folosit, din confortul de acasă.

Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare din municipiile – reşedinţă de judeţ: Timişoara, Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina şi Târgu Jiu îşi vor relua activitatea din data de 18 mai 2020, având un program de lucru cu publicul de 6 h, de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 14:30.

Totodată, de luni, 18 mai, se vor deschide şi Centrele de Relaţii cu Clienţii din localităţile Câmpulung, Băileşti, Caracal, Roşiorii de Vede, Videle şi Drăgăşani (interval orar 08:30 – 14:30).

CRC-urile CEZ din Curtea de Argeş, Filiaşi, Bechet, Orşova, Vânju Mare, Baia de Aramă, Corabia, Călimăneşti, Horezu şi Reşiţa îşi vor relua activitatea conform programului de mai jos:

Oraş

Data Interval orar
Curtea de Argeş 20 mai 08:30 – 14:30
Filiaşi 22 mai
Bechet 20 mai
Orşova 21 mai
Vânju Mare 22 mai
Baia de Aramă

19 mai

Corabia 20 mai
Călimăneşti 19 mai

Horezu

20 mai

Reşiţa

21 mai

Iaşi

18, respectiv 22 mai

09:00 – 12:00

Reguli de funcţionare a Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare:

Angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, în centre fiind instalate în prealabil geamuri de protecţie plexiglass;
Ocuparea ghişeelor va fi organizată astfel – un ghişeu funcţional, unul/ două ghişee libere. În Centrele de Relaţii cu Clienţii din Craiova şi Piteşti vor funcţiona concomitent 4 ghişee aflate la o distanţă de minim 2 metri.
CRC-urile CEZ din localităţile Alexandria, Slatina, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin şi Râmnicu Vâlcea vor funcţiona cu două ghişee, iar în celelalte centre, activitatea va fi deservită de un singur ghişeu;
Accesul clienţilor în CRC este permis doar cu mască şi mănuşi de protecţie (doar un reprezentant per familie);
* În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie mănuşi şi măşti de protecţie de unică folosinţă.
Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;
Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;
Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRC;
* Clienţilor cu temperatura de 37,5 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru.
Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;
Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricăror documente;
Totodată, se recomandă pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.

Furnizorul CEZ Vânzare le reaminteşte clienţilor săi că pot comunica cu acesta din confortul de #acasă, folosind următoarele canale:

Portalul şi aplicaţia mobilă MYCEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
Alte canale de comunicare:
Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
Numărul de fax: 0248 524 834

Comments

comments